گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰

جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰

جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰

دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید محصول

جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ یک باکس فلزی بسیار مستحکم می باشد که از آن برای حفاظت فیزیکی از اتصالات برق و همچنین فراهم کردن شرایطی برای انشعابات برق مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی استفاده از این باکس ها افزایش امنیت شبکه های کابل کشی و همچنین ایجاد مدیریت صحیح در اتصالات برق و انشعابات می باشد.

شکل هندسی این باکس فلزی به صورت مکعب مربع می باشد. در نتیجه اضلاع آن دارای ابعاد یکسان ۲۰ سانتی متر می باشد. البته علاوه بر این سایز ابعاد متعدد دیگری از قبیل جعبه تقسیم گالوانیزه ۱۰*۱۰ و همچنین جعبه تقسیم گالوانیزه ۱۵*۱۵ نیز دقیقا با همین جنس و ساختار طراحی و تولید شده است.

سایز بندی های مختلف در این باکس ها متکی به وسعت پروژه کابل کشی شما می باشد. به بیان دیگر هر چقدر که تعداد انشعابات و همچنین ترمینال های اتصالات درون باکس بیشتر باشد شما مجبور خواهید بود که از سایزهای بزرگ تری از این محصول استفاده کنید.

جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ جزو سایزهای به نسبت بزرگ تر محسوب می شود. البته این یک سایز نهایی نیست. چرا که شما می توانید یک جعبه تقسیم گالوانیزه سفارشی را نیز با هر ابعادی که می خواهید از شرکت های تولیدکننده درخواست کنید. اما نمونه های مذکور یک ابعاد استاندارد و دارای آمار استفاده بسیار وسیع در پروژه های صنعتی مختلف می باشند.

اینکه این قطعات دقیقاً چه امتیازات و مزیت هایی دارند و انواع آن کدام است، در ادامه به آن می پردازیم. البته اطلاعات بسیار گسترده تری در ارتباط با همین باکس ها در سایزهای کوچکتر محصول ارائه شده است که شما میتوانید به مطالعه آنها نیز بپردازید. پس اگر قصد خرید این باکس ها را دارید حتما به ادامه مقاله توجه فرمایید.

انواع اتصالات سینی کابل خارجی و داخلی + کاربردهای آن ها
مطالعه

آنچه در این صفحه می‌خوانید

استفاده از ورق کاملا ضد زنگ در جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰

مهمترین مزیتی که جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ دارد این است که دارای پوشش تمام گالوانیزه می باشد. نوع فرایند گالوانیزاسیون در این جعبه تقسیم ها به صورت گرم است. البته همانطور که می دانید فرآیند گالوانیزه سرد نیز برای مقاوم سازی فلزات در برخی مواقع استفاده می شود. اما گالوانیزه گرم بهترین نوع مقاوم سازی برای فلزات می باشد.

شما میتوانید جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ را به راحتی در محیط های صنعتی، سوله ها، کارگاه ها و همچنین محیط هایی که از لحاظ رطوبت و تنش های موجود در درجه بالایی قرار دارند استفاده کنید. در نتیجه شما نباید نگران خوردگی و زنگ زدگی این جعبه تقسیم ها باشید. این ویژگی منحصر به فرد در یک بازه زمانی بلند مدت نیز حفظ خواهد شد.

استفاده از ورق کاملا ضد زنگ در جعبه تقسیم گالوانیزه 20*20

ایجاد یک فضای بسته و ایزوله برای اتصالات و ترمینال ها

فراهم کردن یک فضای کاملا بسته و ایزوله برای اتصالات و محل ترمینال ها در درون جعبه تقسیم برق فوق العاده اهمیت دارد. اصولاً اتصالات کابل در برابر کوچکترین عوامل خارجی آسیب پذیر خواهند بود. در نتیجه جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ می تواند یک محیط کاملا ایزوله را برای اتصالات کابل فراهم کند تا از این طریق هم امنیت شبکه کابل کشی و هم محیط بیرون حفظ شود.

خرید و انتخاب انواع بست لوله فلکسیبل با کیفیت بالا
مطالعه

با استفاده از این باکس ها شما نمی توانید هیچگونه تماس فیزیکی به طور کاملا نا خواسته با محل اتصالات و انشعابات داشته باشید. این باکس ها از ورود گرد و غبار و سیالات و هرگونه عامل خارجی مانند جانداران مختلف به درون باکس جلوگیری می کند. علت این موضوع نیز وجود درپوش کاملاً مقاوم بر روی باکس می باشد که با استفاده از تعدادی پیچ به بدنه اصلی باکس متصل می شود.

امکان هدایت انواع لوله فولادی به درون جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰

اگر به بدنه جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ و سایر سایزهای آن دقت کرده باشید می بینید که در هر بعد آن چندین حفره یا پانچ وجود دارد. پانچ ها برای این طراحی شده اند که شما بتوانید لوله های حامل کابل را به راحتی به باکس مورد نظر اتصال دهید. اگر بخواهید کابلها را از بیرون باکس به داخل آن هدایت کنید عملاً به واسطه ایجاد یک فاصله چند سانتی متری میان لوله و باکس، کابل ها آسیب خواهند دید.

اما زمانی که لوله فولادی قدری به داخل جعبه تقسیم برق هدایت می شود در این صورت می توانید با بالاترین سطح امنیت عملیات ایجاد اتصالات و انشعاب گیری را انجام دهید. سایز این پانچ ها متناسب با ابعاد لوله تعیین می شود که برخی از رایج ترین آن سایز های pg13.5 و همچنین pg16 , pg21 می باشد. البته یکسری از جعبه تقسیم های سفارشی بدون پانچ هستند. در نتیجه در محل پروژه شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مخصوص هر سایزی از پانچ ها را در بدنه باکس ایجاد کنید تا بتوانید لوله مورد نظر خود را که دارای سایز خاصی می باشد به درون جعبه تقسیم هدایت کنید.

اتصالات لوله برق
مطالعه

امکان هدایت انواع لوله فولادی به درون جعبه تقسیم گالوانیزه 20*20

انواع جعبه تقسیم از لحاظ جنس بدنه

نمونه جعبه تقسیم گالوانیزه ۲۰*۲۰ می توانید انواع جعبه تقسیم های آلومینیومی در سایز های مختلف و همچنین نمونه های پلیمری را در بازار خریداری کنید. هر کدام از این باکس های برق ویژگی های ساختاری متفاوتی دارند و شما باید متناسب با موقعیت پروژه، هر کدام از این ها را انتخاب کنید. نمونه های گالوانیزه معمولا به عنوان باکس برق صنعتی نیز شناخته می شوند.

البته در برخی از محیط های کاری استفاده از نمونه های آلومینیومی نیز بلامانع می باشد. اما باید دقت داشته باشید که افزایش تنش های موجود در یک محیط می تواند تاثیرات سنگین‌تری بر روی باکس های با ساختار ضعیف داشته باشد. برای انتخاب نمونه صحیح این جعبه تقسیم ها پیشنهاد می شود حتماً با یک کارشناس حوزه کابل کشی برق ساختمان مشورت داشته باشید.

دریافت مشاوره و خرید جعبه تقسیم های استاندارد از گروه صنعتی رفیع

گروه صنعتی رفیع مجموعه ای از انواع جعبه تقسیم های برق را همراه با بالاترین سطح کیفیت و استاندارد طراحی و تولید می کند. قیمت این جعبه تقسیم های برق به جهت تولید داخل بودن و همچنین حفظ تعادل بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد. مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد محصولات و همچنین کسب مشاوره تخصصی در حوزه خرید با کارشناسان ما در تماس باشند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.