گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

۸ مزیت پیچ کله قارچی سینی کابل

۸ مزیت پیچ کله قارچی سینی کابل

۸ مزیت پیچ کله قارچی سینی کابل

دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید محصول

پیچ کله قارچی سینی کابل یکی از قطعات اتصال دهنده بسیار کاربردی و مهم هستند که در پروژه های نصب سینی کابل به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. اهمیت این قطعات به قدری بالاست که نمی توان بدون آن‌ها یک شبکه سینی کابل یکپارچه و استانداردی را ایجاد کرد.

همانطور که می‌دانید اتصالات سینی کابل نمونه های مختلفی دارند. برخی از آنها شامل زانو سینی کابل، سه راهی سینی کابل و چهارراه‌ها هستند که معمولاً در مسیر نصب سینی استفاده می‌شوند.

این قطعات برای آن که به صورت پایدار و محکم با شاخه های سینی اتصال یابند نیاز به پیچ و مهره های مختلف دارند. پیچ کله قارچی استیل می‌تواند سینی‌ها و قطعات اتصال دهنده مختلف را بر روی یکدیگر سوار کند. اگرچه ابعاد کوچکی دارند اما به واسطه متریال بسیار مقاوم خود باعث پایدار نگه داشتن شبکه سینی کابل در ارتفاعات سازه می‌شوند.

در این مقاله ۸ مزیت و امتیاز ارزشمند پیچ کله قارچی سینی کابل را معرفی می‌کنیم تا بیشتر با این قطعات آشنا شوید.

۱) نصب سهل و آسان پیچ کله قارچی سینی کابل

نوع طراحی پیچ کله قارچی سینی کابل به گونه ای است که شما به راحتی می‌توانید آنها را در موقعیت های صحیح خود بر روی سینی های کابل نصب کنید. همانطور که گفته شد محل اتصال این قطعات غالباً در انتهای شاخه های سینی به منظور نصب قطعات اتصال دهنده مختلف می‌باشد.

هر آنچه در مورد بست کرپی باید بدانید
مطالعه

برخی از مدل های این پیچ‌ها به دلیل داشتن ناحیه آچار خور در قسمت مهره به راحتی محکم می‌شوند. از طرفی بعد از اتصال کامل در بلند مدت مهره‌ها از محل پیچ باز نمی شوند.

1) نصب سهل و آسان پیچ کله قارچی سینی کابل

۲) استحکام و مقاومت بسیار بالا

یکی از فاکتورهای ارزشمندی که باعث شده است پیچ های کله قارچی سینی کابل در پروژه های نصب سینی مورد استفاده قرار گیرند استحکام و مقاومت ساختاری بسیار بالای محصول است. از لحاظ جنس و متریال معمولاً از استیل یا فولاد ضد زنگ طراحی و ساخته می‌شوند.

این متریال در حال حاضر جزو عناصر اصلی در ساخت و تولید قطعات اتصال دهنده مختلف در حوزه های کاری متفاوت می‌باشد. چگالی بسیار بالا در این محصول شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید سینی های کابل را در ارتفاعات سازه با ایمنی بسیار بالا نصب و راه اندازی کنید.

۳) ضد زنگ و خوردگی بودن پیچ کله قارچی سینی کابل

پس از طراحی و شکل دهی محصول معمولاً برای آنکه یک خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی ایده آلی را در فلز ایجاد کنند غالباً از یک پوشش گالوانیزه برای آنها استفاده می‌کنند. این پوشش‌ها با استفاده از زینک مذاب روی فلز اعمال می‌شوند. به این صورت که ابتدا یک محفظه مملو از فلزات زینک به صورت ذوب شده آماده سازی می‌شوند. سپس پیچ کله قارچی سینی کابل و سایر اتصالات سینی کابل در داخل این محفظه قرار می‌گیرند.

پوششهای زینک با یک ضخامت اندک بر روی فلز در قسمت های ریز و منافذ غیر قابل دسترس آن قرار می‌گیرند. در نتیجه استفاده از قطعات اتصال دهنده مختلف در محیط های مرطوب صنعتی باعث زنگ زدگی و تخریب ساختاری آن‌ها نمی شود.

بست فلکسی ؛ خرید در متنوع ترین سایز، بهترین قیمت 
مطالعه

3) ضد زنگ و خوردگی بودن پیچ کله قارچی سینی کابل

۴) سایز بندی های گوناگون پیچ کله قارچی

همانطور که می‌دانید سینی های کابل در سایزبندی های متفاوت و مختلف طراحی و تولید می‌شوند. سینی هایی که عرض سطح مقطع و همچنین ارتفاع بالاتری دارند غالبا برای پشتیبانی از کابل های قطورتر و با شمار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی برای پشتیبانی و ایجاد اتصال در سینی‌ها نمی توان از سایز پیچ سینی کابل کوچک تر استفاده کرد.

طراحان در این زمینه به منظور ایجاد هماهنگی و سازگاری میان قطعات سایز بندی های متفاوتی را برای پیچ کله قارچی سینی کابل و سایر اتصالات در نظر گرفته اند. سایز بندی هایی که برای این محصول وجود دارد در نمره های ۴، ۶، ۸، ۱۰ است. برای پشتیبانی از سینی های بزرگ تر حتما باید از نمره های بالاتر پیچ استفاده شود.

۵) رزوه های بسیار باکیفیت پیچ کله قارچی سینی کابل

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد پیچ کله قارچی سینی کابل از متریال استیل ضد زنگ ساخته شده است. بنابراین قسمت های ظریف تر آن که غالباً بخش رزوه‌ها است مقاومت بالایی دارد. اعمال نیرو و فشار در یک محدوده خاص نمی تواند باعث شکستگی و انحراف رزوه های پیچ شود. شما به راحتی می‌توانید مهره های شش گوش یا چهار گوش را بر روی این پیچ‌ها نصب کنید.

۶) دارای واشر حمایت‌کننده استیل

معمولا در اکثر پیچ و مهره‌ها واشر حمایت کننده وجود دارد که باعث تثبیت اتصال و پایداری قطعات می‌شود. در واقع این واشرها شرایطی را فراهم می‌کنند تا مهره های شش گوش در بلند مدت باز نشوند. یک استحکام ایده آلی را ایجاد می‌کنند که بروز لرزش، ضربه و مواردی از این قبیل باعث باز شدن مهره‌ها نخواهد شد. این قطعه کوچک اما فوق العاده کاربردی در اکثر پیچ و مهره‌ها استفاده می‌شود.

کاربرد سینی کابل در صنعت چیست؟
مطالعه

۷) طراحی کاملا مهندسی شده و استاندارد

پیچ کله قارچی سینی کابل یک ساختار فوق‌العاده استاندارد و مهندس شده را دارد. بنابراین بخش های کوچک محصول مانند رزوه‌ها همگی دارای گام های مناسبی هستند تا مهره‌ها به راحتی پیچ شوند. علاوه بر این پیچ و مهره‌ها کاملا آچار خور هستند. لذا شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف عملیات اتصال را تکمیل کنید و از طرفی نه تنها در فرآیند بستن پیچ و مهره بلکه در زمان باز کردن نیز سرعت کار شما بالا خواهد بود.

8) قیمت بسیار استثنایی پیچ کله قارچی سینی کابل

۸) قیمت بسیار استثنایی پیچ کله قارچی سینی کابل

پیچ و مهره های سینی کابل غالباً در شرکت‌های تولیدکننده داخلی طراحی و ساخته می‌شوند. بنابراین همگی از قیمت مقرون به صرفه و مناسب برخوردار هستند. اگر در مجموعه صنعتی خود قصد راه اندازی شبکه سینی کابل گسترده ای را دارید و مساحت کار شما بالا است نباید نگران قیمت محصولات و بودجه خود باشید.

چرا که می‌توانید با قیمت مقرون به صرفه این اتصالات را خریداری کنید. بنابراین قیمت پیچ کله قارچی در نازلترین میزان تعیین می‌شود.

گروه صنعتی رفیع، جزو بزرگترین تولید کننده اتصالات سینی کابل

گروه صنعتی رفیع به عنوان تولید کننده طیف گسترده ای از قطعات اتصال دهنده سینی کابل همواره پاسخگوی نیاز پروژه های صنعتی وسیع می‌باشد. شما می‌توانید مدل های مختلفی از این قطعات را با بهترین قیمت از ما خریداری کنید. جهت دریافت اطلاعات فنی و همچنین راهنمایی های لازم مبنی بر خرید محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.