گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

قیمت جعبه تقسیم در بازار + ارزان‌ترین و گران‌ترین جعبه تقسیم

قیمت جعبه تقسیم در بازار + ارزان‌ترین و گران‌ترین جعبه تقسیم

قیمت جعبه تقسیم در بازار + ارزان‌ترین و گران‌ترین جعبه تقسیم

سیم کشی و ایجاد انشعاب برای کابل‌های برق به همین سادگی که تصور می‌کنید نیست و باید حتما از تجهیزات تخصصی و حرفه‌ای استفاده شود. جعبه تقسیم یکی از انواع محصولاتی است که با هدف ایجاد انشعاب میان سیم‌ها و کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید جعبه تقسیم برق می‌توان راحت‌تر و ایمن‌تر انشعاب برق در ساختمان‌ها ایجاد کرد. با این حال یکی از مواردی که همواره برای کارفرمایان ساختمانی مطرح است، قیمت جعبه تقسیم می‌باشد. عوامل زیادی می‌توانند روی قیمت جعبه‌های تقسیم تاثیرگذار باشند که همین موضوع باعث ایجاد تفاوت در قیمت این جعبه‌های تقسیم شده است.

قیمت جعبه تقسیم برق ساختمان

جعبه تقسیم یک محصول فلزی یا پلاستیکی است که با داشتن یک ورودی و حداقل یک خروجی، می‌تواند امکان ایجاد  انشعاب برق را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. جعبه‌های تقسیم به دلیل داشتن قابلیت‌های متنوع برای برق کشی در ساختمان‌ها و همچنین ایجاد انشعاب، می‌توانند انتخاب بسیار عالی برای افزایش ایمنی کابل‌ها داشته باشند. از این رو استفاده از آن‌ها در ساختمان‌ها و محیط‌های صنعتی به یک ضرورت تبدیل شده است.

قیمت جعبه تقسیم برق ساختمان وابسته به جنس این جعبه‌های تقسیم است. در حال حاضر این محصولات با دو جنس فلز و پلاستیک در بازار به فروش می‌روند که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند و بدیهی است که قیمت آن‌ها متفاوت است.

نردبان کابل آلومینیومی؛ ویژگی‌ها، مزیت‌ها و سایز
مطالعه

انواع جعبه برق با سایز کوچک از نظر شکل هندسی

قیمت جعبه تقسیم فلزی

جعبه تقسیم فلزی یکی از باکیفیت‌ترین و با دوام‌ترین انواع جعبه‌های تقسیم موجود در بازار است. جعبه تقسیم گالوانیزه و جعبه تقسیم آلومینیومی از جمله جعبه‌های تقسیم فلزی هستند که هر کدام با توجه به قیمت اولیه آلومینیوم و ورق گالوانیزه قیمت متفاوتی دارند. قیمت جعبه تقسیم آلومینیومی نسبت به جعبه تقسیم فلزی گالوانیزه کمتر است؛ دلیل این موضوع هم مناسب‌تر بودن قیمت ورق آلومینیومی برای ساخت این جعبه‌های تقسیم می‌باشد.

جعبه‌های تقسیم فلزی به ویژه جعبه‌هایی که مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارند مانند جعبه تقسیم آلومینیومی، باید با پوشش ضد آب و ضد زنگ ساخته شوند تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. قیمت جعبه تقسیم فلزی با پوشش ضد آب نسبت به جعبه‌های تقسیم فلزی بدون پوشش بالاتر است. ولی به دلیل دوام بالاتر جعبه‌های تقسیم فلزی با پوشش ضد آب، استفاده از آن‌ها می‌تواند مزیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد و از نظر اقتصادی به صرفه نیز خواهد بود.

قیمت جعبه تقسیم صنعتی پلاستیکی

پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین مدل جعبه تقسیم موجود در بازار، جعبه تقسیم پلاستیکی است. این جعبه‌ها می‌توانند با پلاستیک ساخته شوند که در برابر رطوبت، حرارت و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. از طرفی به کار رفتن پلاستیک، وزن این جعبه‌های تقسیم را به حداقل می‌رساند. قیمت جعبه تقسیم پلاستیکی صنعتی نسبت به جعبه تقسیم فلزی مانند جعبه آلومینیومی و گالوانیزه ارزان‌تر است. از این رو برای کاهش هزینه‌های کابل کشی و ایجاد انشعاب در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها، استفاده از این جعبه‌های تقسیم توصیه می‌شود.

وزن لوله های فولادی برق + جدول سایزبندی و فرمول محاسباتی
مطالعه

جعبه تقسیم گالوانیزه ۱۰*۱۰

عوامل موثر روی قیمت جعبه تقسیم

تفاوت در قیمت جعبه‌های تقسیم باعث شده تا ابهامات زیادی برای خریداران این محصول به وجود بیاید. یک اختلاف اندک در قیمت این جعبه‌ها می‌تواند هزینه زیادی را به مشتریان این محصولات برای اجرای تعداد بالایی از جعبه‌های تقسیم تحمیل کند. عوامل مختلفی می‌توانند روی قیمت انواع جعبه‌های تقسیم تاثیرگذار باشند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • جنس و نوع متریال به کار رفته

در حال حاضر متداول‌ترین جعبه‌های تقسیم موجود در بازار، جعبه‌های تقسیم پلاستیکی، گالوانیزه و آلومینیومی هستند که می‌توانند با دوام حداکثری و عملکرد خوب خود، برای انتقال و انشعابات برق مورد استفاده قرار گیرند. قیمت جعبه تقسیم با توجه به جنس آن متفاوت است. به طوری که به جعبه‌های تقسیم پلاستیکی دارای قیمت ارزان، جعبه‌های تقسیم آلومینیومی دارای قیمت متوسط و جعبه‌های تقسیم گالوانیزه دارای قیمت بالاتری هستند. البته میزان ضخامت هر یک از مواد اولیه ذکر شده برای ساخت این جعبه‌های تقسیم روی قیمت آن‌ها بی تاثیر نیست.

  • ابعاد جعبه‌های تقسیم

با توجه به نیاز سیستم‌های برق کشی به استفاده از جعبه‌های تقسیم با ابعاد مختلف، این محصولات در طول، عرض و ارتفاع مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. جعبه تقسیم کوچک به دلیل اینکه با مواد اولیه کمتری ساخته شده است، قیمت تمام شده ارزان‌تری دارد. هر چقدر سایز جعبه‌های تقسیم بزرگ‌تر شود، قیمت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. اختلاف قیمت جعبه‌های تقسیم به دلیل سایز متفاوت در جعبه‌های تقسیم فلزی نسبت به جعبه‌های تقسیم پلاستیکی بیشتر است.

  • نوع پوشش جعبه تقسیم

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند روی قیمت باکس تقسیم برق تاثیرگذار باشد، نوع پوشش روی جعبه تقسیم است. برخی از جعبه‌های تقسیم با پوشش ضد آب و ضد زنگ تولید شده‌اند که این موضوع می‌تواند باعث افزایش قیمت تمام شده ساخت آن‌ها شود. همچنین جعبه تقسیم گالوانیزه سرد و گرم به دلیل نوع پوشش متفاوت قیمت یکسانی ندارند. به طوری که جعبه تقسیم گالوانیزه سرد قیمت ارزان‌تر و جعبه تقسیم گالوانیزه گرم قیمت بالاتری دارد. همچنین در صورتی که جعبه‌های تقسیم آلومینیومی با پوشش ضد آب ساخته شوند، قیمت بالاتری دارند.

  • برند تولید کننده جعبه‌های تقسیم

برندهای زیادی در سطح کشور ایران اقدام به تولید انواع جعبه تقسیم فلزی و پلاستیکی می‌کنند که هر کدام با توجه به متریال، ضخامت ماده به کار رفته برای ساخت جعبه‌های تقسیم و موارد متنوع دیگر، قیمت متفاوتی را برای جعبه‌های تقسیم تولیدی خود در نظر می‌گیرند.

آشنایی با لوله pg ، سایزبندی، کاربرد و مزایای آن
مطالعه

لیست قیمت به روز انواع جعبه تقسیم در گروه صنعتی رفیع

با توجه به نیاز صنایع مختلف به استفاده از جعبه‌های تقسیم، این محصولات با بهترین کیفیت از طریق سایت رفیع به شما عرضه می‌شوند. در صورت نیاز به دریافت قیمت جعبه تقسیم برق ساختمان می‌توانید به گروه صنعتی رفیع که عرضه کننده انواع این جعبه‌های تقسیم با سایزبندی و جنس مختلف است، مراجعه کنید. قیمت به روز انواع جعبه‌های تقسیم با تماس با کارشناسان ما در گروه صنعتی رفیع به شما ارائه می‌شود و می‌توانید با توجه به قیمت این محصولات، خرید خودتان را به صورت تلفنی از هر یک از شهرهای ایران انجام دهید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.