گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

تولید لوله خرطومی صنعتی؛ فروش عمده و جزئی با قیمت مناسب

تولید لوله خرطومی صنعتی؛ فروش عمده و جزئی با قیمت مناسب

تولید لوله خرطومی صنعتی؛ فروش عمده و جزئی با قیمت مناسب

لوله خرطومی صنعتی به جهت نوع ساختار خاصی که دارد در بسیاری از پروژه های سیم کشی داخلی و خارجی سازه استفاده می‌شود. از این لوله‌ها برای پشتیبانی و حمایت از رشته سیم های برق و همچنین افزایش ایمنی شبکه به کار گرفته می‌شود. آنچه که اهمیت دارد کاهش ضریب ریسک در پروژه های سیم کشی می‌باشد.

لوله های خرطومی دقیقا همان محصولاتی هستند که به بهترین شکل باعث افزایش نظم شبکه برق رسانی و همچنین مدیریت آسان آن خواهند شد.

این لوله‌ها هم در سازه های ساختمانی معمولی و هم در بناهای صنعتی قابل استفاده هستند. به جهت طراحی و مدل های مختلفی که از این لوله‌ها ساخته شده است عملا باید شرایط محیط را سنجید و سپس به انتخاب نمونه مناسب پرداخت.

 لوله خرطومی صنعتی به صورت عمده در داخل توسط برندهای مختلف طراحی و ساخته می‌شود و محدودیت چندانی برای تهیه و خرید آن‌ها وجود ندارد. در این مقاله با ذکر انواع محصول و همچنین برخی جزئیات فنی از قبیل جنس و ساختار و سایزبندی، اطلاعات کاملی را ارائه خواهیم داد.

لوله خرطومی صنعتی فلزی

لوله خرطومی صنعتی فلزی

لوله خرطومی صنعتی از نوع فلزی با توجه به ساختار محکم و بسیار مقاومی که دارد به وفور در پروژه های سیم کشی کارگاه‌ها و سوله‌ها استفاده می‌شود. نوع فلزی که برای ساخت این لوله انتخاب شده است ورق های فولادی می‌باشد. ممکن است در نگاه اول متوجه ضخامت اندک این لوله‌ها باشید اما این ویژگی به دلیل ایجاد یک خاصیت منعطف و با وزن سبک می‌باشد.

انواع سینی کابل استیل و استفاده های آن
مطالعه

اصولا لوله خرطومی فلکسیبل فلزی می‌تواند بدون نیاز به اتصالات در هر نقطه ای تغییر جهت دهد. در نتیجه با در نظر گیری ضخامت کنترل شده و به نسبت پایین می‌توان به تولید لوله خرطومی فلزی پرداخت.

در کنار مقاومت ساختاری ورقهای استیل برای ایجاد مقاومت شیمیایی از یک روکش گالوانیزه نیز استفاده شده است. به این صورت که بخش داخلی و بیرونی آن با فلزات زینک پوشش دهی شده اند. بنابراین دیگر شاهد زنگ زدگی لوله‌ها نخواهید بود. سایز بندی این لوله‌ها از pg11 تا pg48 متغیر است. از آنجایی که این لوله‌ها به صورت کلاف و رول شده بسته بندی می‌شوند هر چقدر سایز لوله بیشتر می‌شود متراژ کلاف کاهش پیدا خواهد کرد.

کوچکترین سایز لوله دارای کلاف های با متراژ ۲۵ متر می‌باشند. حال آنکه بزرگترین سایز آن در کلاف های با متراژ ۱۰ متر هستند. دقیقا همین خاصیت انعطاف پذیری است که باعث بسته بندی رول این لوله‌ها خواهد شد. ساختار فشرده ای که جنس فولادی لوله خرطومی صنعتی دارد باعث تخریب ساختاری آنها نخواهد شد. لذا شما با اطمینان خاطر می‌توانید به راحتی کلاف های رول شده لوله را تا محل پروژه منتقل کنید.

لوله خرطومی صنعتی از نوع فلزی روکش دار

لوله خرطومی صنعتی از نوع فلزی روکش دار

نمونه پرکاربرد دیگر لوله خرطومی صنعتی با ساختار فلز و یک روکش مضاعف می‌باشد. این نوع لوله‌ها در سیستم های برق رسانی سازه های صنعتی استفاده می‌شوند. از لحاظ متریال ساختاری معمولا از فلزات آلومینیوم ساخته می‌شوند. اما بسیاری از شرکت های تولید کننده سعی می‌کنند از همان آلیاژ فولاد گالوانیزه برای ساخت لوله فلکسیبل روکش دار استفاده کنند. جنس روکشی که بر روی این لوله‌ها قرار دارد از پلیمرهای ساختار یافته Pvc می‌باشد.

جایگزین سینی کابل؛ کاربردها، متریال و سایزبندی
مطالعه

هدف اصلی برای ایجاد روکش پلیمری بر روی بدنه فلزی لوله افزایش طول عمر آن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آلاینده های ریز محیط به داخل لوله می‌باشد. طبیعتا لوله هایی که دارای روکش پلیمری هستند مقاومت بیشتری دارند و در یک بازه زمانی بلند مدت می‌توانند با امنیت بالا از سیم های برق پشتیبانی و حمایت کنند. از لحاظ سایزبندی نیز کامل هستند و در نمونه های pg11 تا pg48 یا همان m16 تا m100 ساخته می‌شوند.

شما باید ببینید چه تعداد از سیم های برق را می‌خواهید در داخل یک لوله استفاده کنید تا بر اساس آن سایز صحیح لوله انتخاب شود. به عنوان نکته طلایی حتما باید مطابقت بین سایز سیم‌ها و لوله‌ها ایجاد شود. در غیر این صورت نمی توان امنیت شبکه سیم کشی را حفظ کرد. لوله فلکسیبل روکش دار در فضاها و مکان هایی که پرپیچ و خم هستند استفاده می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید بدون اتصالات بین لوله ای یک مسیر هموار و ایده آلی را برای سیم های برق داشته باشید.

لوله خرطومی صنعتی از نوع نسوز

لوله خرطومی صنعتی از نوع نسوز

لوله برق نسوز کاربردهای بسیار زیادی در سیم کشی های ساختمان های تجاری و همچنین برخی پروژه های صنعتی دارند. در طراحی و ساخت این لوله از هیچ ماده فلزی یا آلیاژی استفاده نشده است. بلکه تماما پلاستیکی هستند و به جهت شکل فنر مانند خود به هر نقطه قابلیت تغییر جهت دارند.

جنس پلیمری این نوع از لوله های خرطومی صنعتی نسوز Pvc می‌باشد. ممکن است این سوال را مطرح کنید که چه دلیلی دارد از لوله های خرطومی پلیمری برای پروژه های صنعتی استفاده شود حال آنکه نمونه های فلزی و فلزی روکش دار آن موجود است.

جعبه تقسیم چدنی برق؛ خرید از بهترین تولیدکننده
مطالعه

همانطور که گفته شد در برخی از سیم کشی های صنعتی و نه همه آنها یک محیط کم تنش در مسیر سیم کشی وجود دارد. لذا از این لوله های پلیمری برای این نقاط استفاده می‌شود. پس کاربری آنها بستگی به شرایط محیط و میزان تنش های موجود دارد. ابعاد و سایز این لوله‌ها در نمره های pg9 تا pg48 می‌باشد. بنابراین شما طیف گسترده ای از سیم های برق را می‌توانید با این لوله‌ها مسیریابی و هدایت کنید.

نوع بسته بندی لوله خرطومی صنعتی نسوز نیز معمولا در کلاف های ۲۰ متری می‌باشد. دقیقا همانند مدل های فلزی و فلزی روکش دار برای ارسال به بازار آماده سازی می‌شوند. اصولا لوله های خرطومی برای احداث و پیاده سازی دوربین های مداربسته و همچنین شبکه مانیتورینگ فوق العاده ایده آل و کاربردی هستند.

خرید لوله برق در نمونه های مختلف از گروه صنعتی رفیع

مشتریان گرامی می‌توانند به خرید لوله برق در مدل های مختلف از قبیل لوله فولادی، لوله pvc و مدلهای متنوع لوله فلکسیبل برق از گروه صنعتی رفیع بپردازند. این لوله‌ها همگی در سایزبندی های کامل عرضه می‌شوند. در نتیجه محدودیتی از لحاظ انتخاب اندازه مناسب وجود ندارد. ساختار این لوله‌ها کاملا استاندارد است و همگی همراه با اتصالات لوله در صورت نیاز مشتری به فروش می‌رسند. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره خرید با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.