گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر؛ خرید با بهترین قیمت

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر؛ خرید با بهترین قیمت

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر؛ خرید با بهترین قیمت

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر جزو لوله های پرکاربرد در پروژه های سیم کشی برق می باشد. با استفاده از این لوله ها می توان یک مسیر کاملاً ایمن، پایدار و ایده آلی را برای هدایت سیم های برق فراهم کرد. همانطور که می دانید آنچه که در وهله اول در شبکه های سیم کشی اهمیت دارد برقراری حفاظت فیزیکی برای سیم های برق می باشد. ممکن است در بیشتر پروژه های صنعتی از لوله فولادی برق یا انواع لوله pvc برق استفاده شود.

اما در برخی دیگر نیز بکارگیری از یک لوله فلکسیبل برق لازم است. به همین دلیل ما در انتخاب لوله برق باید ابتدا به ارزیابی پروژه خود بپردازیم. اینکه به چه قطعات و تجهیزاتی نیاز داریم و از همه مهمتر از کدام نوع از لوله های برق باید بهره برداری کنیم. در این مقاله ضمن معرفی کاربردهای لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر در مورد ویژگی ها و مزیت ها، جنس و سایزبندی های آن صحبت می کنیم. لذا اگر به دنبال خرید لوله خرطومی صنعتی هستید، به منظور آگاهی از ساختار این لوله ها حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

کاربرد لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر در بسیاری از پروژه های صنعتی و سیم کشی ساختمان برای اجرای شبکه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که در قسمت آغازین مقاله ذکر شد مهمترین کاربرد این لوله ها ایجاد یک حفاظت فیزیکی برای سیم های برق می باشد. اما کاربردهای دیگری نیز دارند که به شرح ذیل می باشد:

  • ابن لوله ها را می توان در کف و سقف های کاذب در ساختمان های تجاری و غیره استفاده کرد
  • اجرای شبکه های پیچیده ‌برق رسانی و همچنین سیستم‌های روشنایی
  • نصب و راه اندازی سیستم های مانیتورینگ و کنترل
  • اجرای پروژه های نصب دوربین مداربسته در موقعیت های مختلف
بست لوله خرطومی؛ فوق العاده باکیفیت و استاندارد
مطالعه

کاربرد لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر

ویژگیهای لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر

  • لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر در برابر نوسانات دمایی در محیط های صنعتی مقاوم می باشد. بنابراین دمای بسیار بالا و یا فوق العاده پایین آسیبی را به این لوله ها وارد نمی کند.
  • با توجه به ساختار فلزی و همچنین روکش پلیمری در محصول استحکام بالایی دارند. در نتیجه طول عمر آن ها بلند مدت خواهد بود.
  • تا یک محدوده خاصی در برابر اعمال نیرو و فشار مقاوم هستند. در نتیجه کابل های داخلی لوله از این جهت محافظت خواهند شد.
  • انعطاف پذیری بالا شرایطی را فراهم می‌کند تا روند استفاده از آنها سهل و آسان و سرعت لوله کشی نیز افزایش پیدا کند.
  • قابلیت استفاده در محیط های باز را دارند. در نتیجه نور و گرمای آفتاب و همچنین پرتوهای مضر خورشید نمی تواند ساختار محکم لوله ها را تخریب کند.
  • بدنه فلزی لوله خرطومی فلکسیبل در برابر رطوبت مقاوم است. لذا دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند.

مزیت لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر نسبت به سایر لوله های برق

مزیت بسیار مهمی که لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر نسبت به سایر لوله های برق دارند این است که این لوله ها برای تغییر مسیر خود نیازی به اتصالات لوله ای ندارند. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را در هر جهتی که می خواهید هدایت کنید. همانطور که می دانید برای مسیریابی لوله های فولادی برق نیاز به زانوها، سه راهی ها و همچنین اتصالات متقاطع برای انشعاب گیری داریم. اما در مورد لوله خرطومی ها اینگونه نیست.

درب سینی کابل گالوانیزه و سایزبندی های آن
مطالعه

اگرچه این لوله ها ساخته شده از ورق های فلزی می باشند اما به جهت ضخامت اندک و همچنین ساختار فنری خود در هر مسیری قابلیت تغییر جهت دارند. اگرچه در برخی از مواقع ممکن است از انواع گلند لوله خرطومی برای برقراری اتصالات میان این لوله ها استفاده شود. اما استفاده از این قطعات اتصال دهنده در مقایسه با قطعاتی که برای لوله های فولادی استفاده می شوند بسیار کمتر خواهد بود.

مزیت لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر نسبت به سایر لوله های برق

جنس و متریال ساخت لوله خرطومی فلکسی

جنس لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر از آلیاژ های گالوانیزه شده می باشد. بنابراین نه تنها مقاومت فیزیکی بالایی دارند بلکه می توانند در برابر فرایندهای زنگ زدگی و خوردگی نیز مقاوم باشند. آنچه که در شبکه های کابل کشی اهمیت دارد ایجاد یک سیستم حفاظتی ایده آل می باشد که این لوله ها به خوبی این المان ها را مهیا می کنند. ممکن است برخی شرکت ها از فلزات آلومینیوم برای بدنه اصلی لوله استفاده کنند.

اما به جهت افزایش مقاومت آن از آلیاژهای استیل و گالوانیزه نیز برای ساخت لوله فنری فلزی استفاده می شود. همانطور که می دانید ورق های استیل اگرچه ضخامت فزاینده ای ندارند. اما مقاومت ایده آلی دارند. در نتیجه در محیط های پرتنش صنعتی بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

سایزبندی های لوله خرطومی فلزی روکش دار

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر و سایر لوله های برق برای اینکه بتوانند از تمامی کابل ها و سیم های الکتریکی پشتیبانی و حمایت کنند در سایزبندی های مختلف تولید می شوند. موضوع سایزبندی در مورد لوله های فولادی و لوله برق pvc و دیگر تجهیزات پایپینگ نیز وجود دارد. ابعاد ساختاری این لوله ها در دسته بندی های pg11 تا pg48 می باشد. علاوه بر تنوع در سایز یا قطر لوله ها معمولاً در کلاف های ۲۵ متری بسته بندی می شوند. در نتیجه شرایط حمل و نقل آن ها بسیار آسان است.

انواع بست نگهدارنده لوله برق
مطالعه

قیمت لوله فلکسیبل برق

قیمت لوله فلکسیبل برق

لوله خرطومی فلزی انعطاف پذیر با توجه به آنکه در شرکت‌های داخلی طراحی و تولید می‌شود. در نتیجه به دلیل وجود یک رقابت سازنده میان برندهای مختلف همگی در یک رنج قیمتی مناسب هستند. به همین دلیل شما می توانید این لوله ها را با یک قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. با افزایش سایز یا قطر لوله قیمت آنها بیشتر می شود. لذا شما در زمان خرید لوله فلکسیبل برق حتماً باید ارزیابی های دقیقی نسبت به پروژه خود داشته باشید تا بتوانید لوله هایی را تهیه کنید که دارای سایز صحیح و کاملا سازگار با شبکه لوله کشی شما باشند.

خرید انواع لوله برق از گروه صنعتی رفیع

گروه صنعتی رفیع تولید کننده طیف گسترده ای از انواع لوله های برق از قبیل لوله های فولادی، لوله فلکسیبل و لوله pvc می باشد. علاوه بر این لوله ها اتصالات آنها نیز در یک تنوع بالا در این مجموعه وجود دارند. هر کدام از اینها با یک قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می شود. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات فنی و همچنین کسب مشاوره با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.