گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

تولیدکننده ریل چنگالی بادوام برای نگهداری از لوله‌های فولادی

تولیدکننده ریل چنگالی  بادوام برای نگهداری از لوله‌های فولادی

تولیدکننده ریل چنگالی بادوام برای نگهداری از لوله‌های فولادی

ریل چنگالی یکی از ابزارهای کاربردی در سیستم‌های سیم‌کشی برق ساختمان‌ها به شمار می‌رود و برای نگهداری از لوله‌های فولادی برق به کار می‌رود. یکی از ویژگی‌های بارز بیست چنگالی، فراهم آوردن دسترسی آسان به سیم‌ها و کابل‌ها پس از نصب محکم آن‌ها است. این نوع بست‌ها، همان‌طور که از نامشان پیدا است، دارای شکلی چنگکی هستند و درون ریل قرار می‌گیرند. نحوه استفاده از این تجهیزات به این صورت است که هر یک از کابل‌ها باید از داخل یک بست چنگالی عبور داده شوند و با چرخاندن پیچ تنظیم روی بست، آن‌ها در موقعیت خود ثابت شوند.

ریل بست چنگالی چیست؟

بست چنگالی ساده و بست چنگالی عایق ‌دار به‌منظور نگهداری و استحکام بر روی ریل‌های مخصوص نصب می‌شوند و نقش محافظتی و تنظیم‌کننده‌ای برای سیم‌ها و کابل‌های موجود در تابلو برق یا سیستم‌های برقی ایفا می‌کنند. به‌علاوه، برای سهولت کار، امکان برش ریل‌ها به ابعاد دلخواه فراهم است تا به این ترتیب بتوانیم یک کابل‌کشی منظم و مرتب ایجاد کنیم.

کاربردهای ریل چنگالی

ریل چنگالی برای ثابت نگه ‌داشتن لوله‌های فولادی برق با استفاده از بست‌های چنگالی طراحی شده است. این محصول که به ‌نام سی ریل نیز شناخته می‌شود، از ورق فولادی در تولید کننده ریل چنگالی ساخته می‌شود و در دو نوع گالوانیزه سرد و گرم با ضخامت‌های متفاوتی از ۰.۷ تا ۲ میلی‌متر ارائه می‌گردد.

اندازه‌های مختلف بست‌های چنگالی این وسیله شامل ۸-۱۲، ۱۲-۱۶، ۱۶-۲۰، ۲۰-۲۴ و ۱۸-۲۵ است. یکی از مزایای اصلی ریل و بست چنگالی، سهولت در استفاده و تعویض آن‌ها است. همچنین، دسترسی آسان به کابل‌ها پس از نصب آن‌ها در مکان مورد نظر، از دیگر نقاط قوت به‌کارگیری ریل چنگالی به شمار می‌آید و باید توجه داشت که کاربرد ریل چنگالی فراتر از نگهداری لوله‌ها است.

لوله فلکسیبل بدون روکش؛ ویژگی‌ها و سایزبندی
مطالعه

ریل بست چنگالی چیست؟

بست چنگالی برای انجام وظایف خود به چه اجزایی نیازمند است؟
بست چنگالی برای عملکرد بهینه به یک اتصال دائمی به نام ریل چنگالی احتیاج دارد که امنیت و حفاظت آن‌ها را تضمین می‌کند. این ریل، به همراه بست چنگالی، دسترسی راحت به کابل‌ها را میسر می‌سازد. این قطعه به پیچ‌هایی که از پیش نصب شده‌اند متصل می‌شود و پایداری سازه را تضمین می‌کند.

تولید کننده ریل چنگالی این محصول را  در دو نوع سوراخ ‌دار و بدون سوراخ تولید می کند که این انتخاب به نیازهای مشتری و بازار بستگی دارد. همچنین، لازم به ذکر است که قیمت این نگهدارنده‌ها می‌تواند بسته به نوع پوشش متفاوت باشد. به عنوان مثال، پوشش گالوانیزه گرم به دلیل هزینه بالای فرآیند تولید، قیمت بیشتری نسبت به گالوانیزه سرد دارد، اما از سوی دیگر، گالوانیزه عمر و ماندگاری بیشتری را ارائه می‌دهد.

مزایای بست و ریل چنگالی

بست چنگالی به عنوان یک ابزار چندمنظوره شناخته می‌شود. این اجزا که وظیفه اصلی‌شان تأمین امنیت کابل‌ها و لوله‌های فولادی برق است، بر اساس نیازهای مختلف در ابعاد گوناگون تولید می‌شوند. ورق استفاده شده در ساخت این بست‌ها به دلیل استحکام بالایی که دارد، در ریل بست چنگالی مانع از شکستن اجزا در شرایط فشار بالا می‌شود. به همین دلیل، قطعات ساخته شده از فولاد گالوانیزه به عنوان مقاوم‌ترین اجزای فولادی به شمار می‌آیند که توانایی ارائه نگهداری قوی و مطمئنی را دارند.

انواع بست ریلی و مزایای استفاده از آن‌ها + نکات مهم برای خرید
مطالعه

در حین اجرای پروژه‌های مربوط به خطوط لوله یا کابل، مهندسان مربوطه مسیرها را به ‌طور ایمن و دقیق مشخص می‌کنند. در این مرحله، بست‌های چنگالی به کار می‌آیند و با هدایت سیم‌ها و لوله‌ها در مسیر مشخص و تثبیت آن‌ها به دیوار یا ثابت نگه‌ داشتن تجهیزات، حفاظت از کابل و لوله‌های برق را فراهم می‌کنند. از دیگر مزایای این محصول در بهترین تولید کننده ریل چنگالی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم نیاز به جوشکاری و حفاری
  • پایین بودن درصد آسیب پذیری نصاب در هنگام نصب
  • ایمنی بالا
  • نصب آسان

قیمت ریل چنگالی در تولید کننده ریل چنگالی

همانند سایر محصولات موجود در بازار، قیمت ریل چنگالی نیز تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد. این قیمت بر اساس ویژگی‌هایی نظیر اندازه و ابعاد تعیین می‌شود. لایه‌هایی که در فرآیند تولید ریل چنگالی به کار می‌روند، از مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه شده‌اند و به همین دلیل، هر چه کیفیت این مواد بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز به طور طبیعی افزایش می‌یابد. علاوه بر این، نوسانات بازار نیز می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت گذاری این محصول در تولید کننده ریل چنگالی داشته باشد. به طور کلی، ترکیب این عوامل موجب می‌شود که قیمت ریل چنگالی در شرایط مختلف متفاوت باشد.

خرید ریل چنگالی با کیفیت عالی و قیمت مناسب از تولید کننده ریل چنگالی معتبر، گروه رفیع  تجربه‌ای متفاوتی است که در انتخاب ریل چنگالی نیازهای شما را برآورده می‌کند. تحویل سریع و تضمین بالای کیفیت، بهترین انتخاب برای پروژه‌های شما است.

بست چنگالی برای انجام وظایف خود به چه اجزایی نیازمند است؟

راهنمای خرید محصول از تولید کننده ریل چنگالی

زمانی که قصد دارید این محصول را از تولید کننده ریل چنگالی تهیه کنید، نکات زیر را باید مورد توجه قرار دهید:

  • آیا به ریل‌هایی ساده یا سوراخ‌دار نیاز دارید؟
  • ابعاد مناسب ریل بست برای نصب در فضای انتخابی شما چیست؟
  • آیا در محل نصب، نیاز به جوش دادن چندین ریل چنگالی به یکدیگر خواهید داشت؟
  • آیا قصد دارید ریل بست خود را به کمک پیچ و مهره به دیوار یا سقف متصل کنید، یا از اتصالات دیگری استفاده خواهید کرد؟
  • در چه نوع محیطی از ریل بست چنگالی استفاده می‌کنید؟ آیا برای محیط‌های مرطوب و خورنده به جنس گالوانیزه نیاز دارید؟
  • به طور کلی، وزن کابل‌هایی که قرار است بر روی ریل قرار گیرند چقدر است؟ یعنی ریل شما باید چه مقدار بار را تحمل نماید؟
جعبه پریز گالوانیزه؛ نصب، سایزبندی، خرید و کاربردها
مطالعه

با در نظر گرفتن هر یک از سوالات مطرح شده، می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه اضافی، محصول مورد نظر خود را به طور دقیق از تولید کننده ریل چنگالی گروه صنعتی رفیع تهیه کنید.

 سخن پایانی

ریل بست چنگالی به عنوان یکی از اجزای کلیدی در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، به دلیل ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی که دارد، در میان مصرف‌کنندگان و پیمانکاران بسیار محبوب است. این قطعه به دلیل توانایی در ایجاد اتصالات مستحکم و ایمن، نقش مهمی در افزایش کیفیت و دوام سازه‌ها ایفا می‌کند.
برای تهیه ریل بست چنگالی و آشنایی بیشتر با این محصول، می‌توانید به وب ‌سایت گروه صنعتی رفیع، تولید کننده ریل چنگالی مراجعه کنید. همچنین، در صورتی که به مشاوره یا اطلاعات بیشتری نیاز دارید، مشاورین مجرب ما در این زمینه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. با ما تماس بگیرید تا از تجربیات و دانش آن‌ها بهره‌مند شوید و بهترین تصمیم‌ها را در پروژه‌های خود اتخاذ کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.