گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

خرید جعبه تقسیم برق؛ تنوع و کیفیت بالا، قیمت استثنائی

خرید جعبه تقسیم برق؛ تنوع و کیفیت بالا، قیمت استثنائی

خرید جعبه تقسیم برق؛ تنوع و کیفیت بالا، قیمت استثنائی

دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید محصول

جعبه تقسیم برق از جمله محصولاتی است که آمار فروش بسیار بالایی دارد. این قطعات با هدف انشعاب گیری و پشتیبانی از اتصالات و ترمینال های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. لذا سطح امنیت شبکه های سیم کشی با این قطعه ارزشمند و کاربردی افزایش می‌یابد. برای خرید جعبه تقسیم برق المان های متنوعی را باید مد نظر قرار دهیم. اصولا این نوع پروژه ما است که تعیین می‌کند از چه نوع جعبه تقسیمی استفاده کنیم.

این محصولات هم از لحاظ جنس متفاوت هستند و هم اینکه دارای سایزبندی های مختلفی می‌باشند. بنابراین باید ارزیابی های دقیقی نسبت به نوع سیم کشی خود انجام دهیم تا در زمان خرید یک انتخاب صحیحی داشته باشیم. در این مقاله سعی می‌کنیم یکسری نکات به عنوان راهنما ارائه دهیم تا یک خرید موفق و رضایت بخشی را تجربه کنید.

انتخاب جنس مناسب در زمان خرید جعبه تقسیم برق

جعبه تقسیم برق در ساختارهای متنوعی طراحی و تولید می‌شود. این محصولات می‌توانند با ورق های گالوانیزه ساخته شوند. مهم ترین ویژگی که ورق های گالوانیزه دارند این است که از شدت مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و معمولاً در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورقهای گالوانیزه کاملا از جنس استیل یا فولاد هستند و دارای پوشش گالوانیزاسیون یا زینک مذاب می‌باشند. در نتیجه در محیط های مرطوب دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند.

انواع بست کابل از نظر جنس و ساختار + مزایای استفاده از آن ها
مطالعه

جعبه تقسیم گالوانیزه سایزبندی های مختلفی دارد و در نمونه های عمق کوتاه یا عمق بلند طبقه بندی می‌شوند. نمونه دیگری از این محصولات جعبه تقسیم آلومینیومی است که ضخامت به نسبت بیشتری دارند و برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از اتصالات و ترمینال‌ها طراحی شدند.

مدل دیگر این محصول جعبه تقسیم پلاستیکی می‌باشد. این باکس های تقسیم برق بیشتر برای محیط های کم تنش سازه ای تولید می‌شوند. جعبه تقسیم های پلاستیکی در پروژه های ساختمان سازی خانگی و همچنین فضاهای تجاری آمار استفاده بالایی دارند و غالبا به عنوان باکس های برق روکار برای ایجاد شبکه های سیم کشی جدید به کار گرفته می‌شوند.

در اینجا سه نمونه پرکاربرد جعبه تقسیم گالوانیزه، آلومینیومی و پلاستیکی معرفی شدند. در حین خرید جعبه تقسیم برق باید ببینید که این قطعات را برای چه محیطی می‌خواهید. البته کارشناسان فروش سعی می‌کنند بر اساس معیارهای پروژه گزینه مناسب را به شما معرفی کنند. طبیعتا برای خرید جعبه تقسیم فلزی لازم است هزینه بیشتری نسبت به نمونه های پلیمری پرداخت کنید.

چه نوع سایزی را در زمان خرید جعبه تقسیم انتخاب کنیم؟

چه نوع سایزی را در زمان خرید جعبه تقسیم انتخاب کنیم؟

جعبه تقسیم های گالوانیزه ابعاد متنوعی دارند که پرکاربرد ترین آن‌ها در نمونه های ۱۰*۱۰ ، ۱۵*۱۵، ۲۰*۲۰، ۳۰*۳۰ سانتیمتر است. برای نمونه های آلومینیومی و همچنین پلاستیکی نیز تنوع سایز وجود دارد. جعبه تقسیم هایی که طول و عرض و عمق بیشتری دارند به همان نسبت می‌توانند از ترمینال‌ها و اتصالات بیشتری پشتیبانی کنند.

در زمان خرید جعبه تقسیم باید مشخص شود که چه تعداد اتصالات و انشعابات را می‌خواهید در مسیر سیم کشی خود ایجاد کنید. تعداد اتصالات داخلی باید هماهنگی و سازگاری کامل با ابعاد باکس داشته باشد. لذا نمی توان شمار بالایی از ترمینال‌ها را در داخل باکس هایی با سایز کوچک قرار داد. زیرا در چنین شرایطی اتصالات در بالاترین سطح امنیت قرار نخواهند گرفت.

بست آویز سقفی و نقش آن در پشتیبانی لوله برق
مطالعه

نوع روکار یا توکار جعبه تقسیم

جهت تقسیم‌ها بر اساس نوع توکار یا روکار طبقه بندی می‌شوند. در واقع این باکس‌ها هم قابلیت نصب در سطح سازه دارند و هم اینکه می‌توانند بر اساس نوع معماری سازه در داخل بافت آن قرار بگیرند. معمولاً جعبه تقسیم های توکار نمای داخلی سازه را حفظ می‌کنند و هیچ گونه بی نظمی از لحاظ سیم کشی نخواهند داشت. حال آنکه در مورد باکس های روکار مسیر سیم کشی تا حدودی مشخص است.

در اغلب موارد در پروژه های سیم کشی صنعتی به دلیل افزایش امنیت شبکه ترجیح بر این است که به خرید جعبه تقسیم از نوع توکار بپردازیم. از طرفی همانطور که می‌دانید در فرایندهای ساخت و ساز ساختمان به دلیل نیمه کاره بودن سازه امکان مسیریابی و هدایت سیم های برق از بافت داخلی سازه وجود دارد. حال آنکه بعد از اتمام پروژه غالباً نمونه های روکار جعبه تقسیم گزینه ایده آل محسوب می‌شوند.

نوع روکار یا توکار جعبه تقسیم

خرید انواع جعبه تقسیم به صورت عمده از تولید کننده

بسیاری از پیمانکاران و تکنسین های اجرایی به واسطه در دست داشتن پروژه های عظیم و گسترده سعی می‌کنند خرید جعبه تقسیم به صورت عمده را در دستور کار خود قرار دهند. در چنین شرایطی همواره پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را مستقیم از تولیدکننده انجام دهید. زیرا اینگونه مراکز به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت جعبه تقسیم مقرون به صرفه ای برای شما در نظر می‌گیرند.

علاوه بر این در خریدهای عمده با شمار بالا یک کاهش هزینه لحاظ خواهد شد. در کنار آن شما می‌توانید از مشاوره تخصصی نیز برخوردار شوید. زیرا تولیدکنندگان اطلاعات دقیق و کاملا فنی در مورد محصولات خود دارند و کارشناسان حوزه فروش بهتر می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

نحوه ساخت گلخانه با لوله گالوانیزه چیست؟ + نکات مهم برای آن
مطالعه

ویژگی های بهترین تولید کننده جعبه تقسیم

اگر به دنبال خرید جعبه تقسیم برق خانگی یا مجموعه های تجاری برای پروژه سیم کشی ساختمان خود هستید. ابتدا باید یک مرکز فروش یا شرکت تولید کننده مناسب انتخاب کنید. بسیاری از مجموعه های تولیدی و برندهای داخلی دارای وب سایت اینترنتی هستند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت مورد نظر از محصولات موجود آگاهی کامل به دست آورید. در مواردی ممکن است کاتالوگ قطعات و تجهیزات پشتیبانی اتصالات برقی نیز به طور کامل ارائه شود.

در کنار اینها مقالات متعددی در سایت وجود دارد که در ارتباط با محصولات مد نظر شما هستند. اطلاعاتی که در این مقالات ارائه می‌شود کاملاً صحیح و بر اساس محصولات تولیدی مجموعه است. شما می‌توانید با مطالعه محتوای مربوطه یک تصمیم گیری صحیح نسبت به انتخاب محصولات داشته باشید.

بهترین تولید کننده جعبه تقسیم و سایر قطعات مرتبط سعی می‌کند جامع ترین توضیحات را در مورد تولیدات خود در وب سایت اینترنتی منتشر کند.

خرید جعبه تقسیم با بهترین قیمت از گروه صنعتی رفیع

خرید جعبه تقسیم با بهترین قیمت از گروه صنعتی رفیع

کارشناسان گروه صنعتی رفیع از طریق دریافت اطلاعات مرتبط با پروژه شما و همچنین ارزیابی تخصصی سعی می‌کنند بهترین قطعات و تجهیزات مورد نیاز را معرفی کنند. در مواردی ممکن است به جای خرید جعبه تقسیم پلاستیکی نمونه های گالوانیزه یا آلومینیومی انتخاب ایده‌آلی باشند.

در مجموع باید از یک کارشناس حوزه سیم کشی ساختمان به منظور انتخاب و خرید قطعات کمک بگیریم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.