گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

بهترین تولید کننده سینی کابل در تهران | کیفیت بالا و ارزان

بهترین تولید کننده سینی کابل در تهران | کیفیت بالا و ارزان

بهترین تولید کننده سینی کابل در تهران | کیفیت بالا و ارزان

سینی کابل به عنوان پرکاربردترین قطعات پشتیبانی برای هدایت و حمل کابل های برق طراحی و ساخته شده اند. این قطعات می‌توانند در ارتفاعات سازه یک مسیر ایمن و ایده آلی را برای کابل‌ها فراهم کنند. بسیاری از شرکتها و مراکز صنعتی که به عنوان تولید کننده سینی کابل در حال فعالیت هستند سعی می‌کنند در چهارچوب قواعد استاندارد به ساخت این محصولات بپردازند.

فرایند تولید سینی های کابل با استفاده از ورق های گالوانیزه فولادی است. این متریال دارای پوشش های ضد زنگ هستند. لذا در مجاورت آب و هوای محیط دچار خوردگی نمی شوند. بسیاری از پیمانکاران و مدیران مجموعه های صنعتی به دنبال نصب و اجرای سینی های کابل در محیط کاری خود هستند.

در چنین شرایطی انتخاب یک تولید کننده سینی کابل معتبر فوق العاده اهمیت دارد. مراکز تولید پکیج کاملی از سایزبندی های مختلف قطعات دارند. از طرفی بدون واسطه می‌توانند مقرون به صرفه ترین لوازم را در اختیار مشتریان قرار دهند.

معیارهای مهم برای یک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه

یک تولید کننده سینی کابل معیارهای متنوعی را برای فرایند ساخت محصولات خود در نظر می‌گیرد. اولویت اول مرتبط با کیفیت قطعات و استفاده از متریال درجه یک است. از آنجایی که سینی‌ها متحمل وزن بالای کابل‌ها هستند لذا نمی توان از ورق های فلزی ضعیف یا آلومینیومی برای ساخت آن‌ها استفاده کرد. خصوصاً اگر بخواهید یک پروژه صنعتی گسترده‌ای اجرا کنید.

در حال حاضر مقاوم ترین فلزی که می‌تواند حتی در ضخامتهای اندک وزن بالایی را تحمل کند آلیاژهای استیل یا فولاد ضدزنگ هستند. بسیاری از شرکتها و مراکز تولیدی مختلف این متریال را جزو اساس طراحی و تولید سینی کابل می‌دانند. پس اولین معیار استفاده از متریال مناسب است.

اولویت دوم مرتبط با سایزبندی کامل قطعات است. همانطور که می‌دانید سینی های کابل در عرض های متنوعی ساخته می‌شوند. هر کدام برای پشتیبانی از شمار خاصی از کابل‌ها مناسب هستند. لذا نمی توان بدون در نظرگیری تعداد کابل‌ها یک سایز رندوم از سینی‌ها انتخاب کرد. هر چقدر تنوع سایز برای سینی های کابل بیشتر باشد به همان نسبت پاسخگوی طیف گسترده‌ای از پروژه‌های صنعتی هستند.

از طرفی در برخی صنایع به دلیل محدودیت‌های محیط نیاز به سایزهای ویژه ای است. در این شرایط تولید کننده سینی کابل سعی می‌کند مراحل سفارش سازی را بر اساس نیاز مشتری انجام دهد.

معیارهای مهم برای یک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه

تولید کامل ترین لوازم و قطعات جانبی سینی کابل

شرکت‌ها و مراکز تولید کننده سینی کابل که به صورت اختصاصی فرایند طراحی و ساخت این قطعات را برعهده گرفته اند، تنها فعالیت خود را منحصر به تولید شاخه های سینی کابل نمی کنند. بلکه مجموعه ای از قطعات و انواع تجهیزات سینی کابل را نیز می‌سازند. این لوازم شامل اتصالات گوناگون است. اصولاً سینی‌ها بدون قطعات اتصال دهنده امکان پیاده سازی در سازه ندارند. در نتیجه مراکز تولیدی در کنار ساخت سینی‌ها باید روند تولید اتصالات هم در پیش بگیرند.

قطعات متعددی وجود دارد که به دو گروه اتصالات سازه ای و اتصالات بین سینی کابل طبقه بندی می‌شوند. نمونه های سازه ای در واقع همان سی چنل‌ها، رادهای گالوانیزه، ساپورت‌ها هستند که عملیات اتصال سینی به سازه برعهده می‌گیرند.

در طرف دیگر قطعاتی که بین سینی کابل نصب می‌شوند شامل انواع زانوها، سه راهی‌ها، چهارراه‌ها، ردیوسرها و رایزر سینی کابل هستند. این لوازم جانبی باعث تغییر مسیر و انشعاب گیری شاخ های سینی می‌شوند. هر دو اینها باید در کنار یکدیگر در پروژه های سینی کشی استفاده شوند.

مزیت های خرید مستقیم از تولید کننده سینی کابل

مزیت های خرید مستقیم از تولید کننده سینی کابل

اگر به دنبال خرید سینی کابل هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک مجموعه تولیدی معتبر یا شرکت تولید کننده سینی کابل شناخته شده را انتخاب کنید تا هم از کیفیت محصولات مطمئن باشید و هم اینکه هزینه مقرون به صرفه ای برای خرید قطعات صرف کنید. اصولاً تولید کننده سینی کابل امتیازات ویژه ای برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. موضوع اول مرتبط با تنوع بالای قطعات از لحاظ سایزبندی است.

در نتیجه محدودیتی در این مورد وجود ندارد و شما می‌توانید کامل ترین سایز سینی های کابل همراه با اتصالات آنها را به صورت همزمان خریداری کنید. در کنار آن فرآیند پروژه شما سریعتر تکمیل خواهد شد. زیرا کارشناسانی که در مراکز تولید آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند می‌توانند یک مشاوره تخصصی را نیز ارائه دهند تا بهتر بتوانید روند پروژه را پیش ببرید.

چه خدماتی در فرآیند خرید سینی کابل به شما ارائه می‌شود؟

پس از تکمیل فرآیند خرید سینی کابل خدمات دیگری از جانب تولیدکنندگان به مشتریان ارائه می‌شود. به عنوان یک قاعده کلی خرید لوازم و قطعات با کیفیت بالا ملاک موفقیت پروژه نیست. چرا که موضوع دیگری نیز اهمیت دارد. مقوله نصب و اتصال قطعات در سازه در جایگاه خود بسیار حائز اهمیت است. بطوریکه امنیت شبکه های کابل کشی منوط به نصب صحیح سینی‌ها و قطعات جانبی می‌باشد. لذا یک تولید کننده سینی کابل نیز سعی می‌کند در حوزه نصب خدمات مضاعفی به خریداران ارائه دهد.

تکنسین هایی که برای راه اندازی شبکه معرفی می‌شوند دارای تجربه بالا و تخصص لازم هستند. در نتیجه طبق اصول و قواعد از پیش تعیین شده به سینی کشی کابل می‌پردازند. اگر سینی‌ها در ارتفاعات سازه نصب شوند در این صورت باید از ساپورت های بسیار قوی و مقاومی استفاده کنیم تا به راحتی بتواند وزن سینی‌ها و کابل های روی آن را تحمل کند.

ساپورت‌ها ممکن است در سقف سازه یا ناحیه دیوار اتصال یابند. این کارشناس پروژه است که تشخیص می‌دهد مسیریابی سینی های کابل به چه صورت انجام شود.

چه خدماتی در فرآیند خرید سینی کابل به شما ارائه می‌شود؟

گروه صنعتی رفیع یک تولید کننده سینی کابل با برند معتبر

گروه صنعتی رفیع به عنوان تولید کننده سینی کابل طیف گسترده ای از قطعات و لوازم جانبی از قبیل اتصالات را برای احداث یک شبکه کاملا ایمن و با کیفیت به بازار عرضه می‌کند. سینی کابل گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد، انواع لوله فولادی برق، لوله های پلیمری، جعبه تقسیم‌ها، قوطی کلیدها و غیره جزو محصولات بسیار پرفروش این مجموعه تلقی می‌شود.

بنابراین تولید سینی کابل تنها یک بخش از فعالیت ما است. کارشناسان گروه صنعتی رفیع در زمینه فروش قطعات اطلاعات کامل و جامعی به مشتریان ارائه می‌دهند. بنابراین شما با آگاهی کامل می‌توانید قطعات و تجهیزات صحیح و مناسب پروژه خود را خریداری کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات