گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

خرید انواع ساپورت سینی کابل با قیمت مناسب

خرید انواع ساپورت سینی کابل با قیمت مناسب

خرید انواع ساپورت سینی کابل با قیمت مناسب

ساپورت سینی کابل قطعات بسیار کاربردی برای پایدار نگه داشتن سینی ها در هر موقعیتی می باشند. با استفاده از این اتصالات سینی کابل می توانید شاخه های بلند سینی ها را به صورت سقفی و دیواری مسیریابی و هدایت کنید. اصولاً کابلهای برق برای آنکه بتوانند جریان الکتریکی را با امنیت بالا در محیط های صنعتی انتقال دهند نیاز به هدایت صحیح و کاملا ایمن دارند. سینی کابل و به دنبال آن ساپورت ها دقیقاً همان قطعاتی هستند که میتوانند امنیت بالایی را برای انتقال کابل ها فراهم کنند.

زمانی می توانیم یک شبکه کابل کشی یکپارچه و منظم را داشته باشیم که از سینی ها و به دنبال آن اتصالات به شکل درست در موقعیت مناسب استفاده کنیم.  خرید انواع ساپورت سینی کابل جزو برنامه های اصلی شرکت های صنعتی می باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم جزئیات بسیار زیادی را از قبیل قیمت، انواع، استانداردهای نصب و برخی المان های مهم مطرح کنیم. لذا اگر قصد خرید اتصالات سینی کابل از نوع سازه ای را دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

انواع ساپورت سینی کابل

انواع ساپورت سینی کابل

ساپورت سینی کابل از لحاظ موقعیت نصب و همچنین نوع اتصال در نمونه های مختلفی طراحی و ساخته می شود. اینکه شما بخواهید این ساپورت ها را به صورت دیواری و سقفی نصب کنید روند کار کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. معمولاً نمونه های دیواری ساختار براکت مانندی را دارند که به طور مستقیم به سطوح دیواری نصب می شوند. اما نمونه های سقفی چندین طرح و مدل دارند که در زیر به معرفی آنها می پردازیم:

  • ساپورت U
  • ساپورت L
  • ساپورت F
  • ساپورت T
  • ساپورت طبقاتی
مقاله پیشنهادی:   لوله فلکسی 16؛ بررسی مشخصات فنی و نوع ساختار

همانطور که می بینید نمونه های سقفی ۵ ساختار اصلی را تشکیل می دهند. اجزای اینگونه ساپورت ها غالباً شامل انواع پروفیل یا سی چنل و براکت ها می باشد که همگی در کنار هم سیستم پشتیبانی سقفی را ایجاد می کنند. البته در مواردی می توان برای ایجاد ساپورت های U شکل از سی چنل ها و ۲ راد گالوانیزه نیز استفاده کرد.

نکات مرتبط با خرید ساپورت سینی کابل

برای خرید ساپورت سینی کابل اولویت‌های بسیار مهمی تعریف شده اند که حتماً باید به آنها توجه کنید. اولین مورد در ارتباط با گالوانیزه بودن محصولات می باشد. اصولاً فلزات خصوصاً آلیاژ های فولادی مستعد زنگ زدگی و خوردگی می باشند. لذا در محیط های صنعتی با توجه به تنش های زیادی که وجود دارد ممکن است این قطعات دچار خوردگی شوند. لذا ساپورت هایی که دارای پوشش گالوانیزه گرم هستند بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

از آنجایی که تجهیزات پشتیبانی کابل در ارتفاعات سازه نصب می‌شوند بروز هرگونه زنگ‌زدگی باعث سست شدن ساختار آنها میشود. اما نمونه های گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر فرایندهای شیمیایی و زنگ زدگی دارند. اولویت بعدی در ارتباط با سایز و نوع ساپورت ها می باشد. همانطور که در قسمت انواع قطعات ذکر شد نمونه های سقفی این قطعات تنوع بالایی دارند. لذا شما باید متناسب با محل نصب و همچنین تعداد سینی های مورد استفاده یک نمونه صحیح را خریداری کنید.

نکات مرتبط با خرید ساپورت سینی کابل

قیمت ساپورت سینی کابل

قیمت ساپورت سینی کابل بنا به دلایل مختلفی برای شرکت های صنعتی و مجموعه های بزرگ ملی اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به آنکه پروژه نصب و پیاده سازی سینی های کابل در اینگونه مراکز وسعت بسیار بالایی دارد. در نتیجه قیمت سینی کابل و اتصالات آن در پایان کار اهمیت پیدا می کند.  المان های متعددی بر قیمت ساپورت سینی کابل موثر است.

مقاله پیشنهادی:   گلند فلزی چیست؟ آشنایی با انواع و قیمت گلند فلزی کابل

اولین مورد در ارتباط با نوع ساپورت و ابعاد آن می باشد. در قسمت پیشین در ارتباط با انواع ساپورت ها صحبت شد. اما المان بعدی که مرتبط با سایز این قطعات است طبیعتاً متغیر خواهد بود. بنابراین معیارهای موثر بر قیمت ساپورت سینی بستگی به نوع طراحی و ابعاد ساختاری آنها دارد.

فاصله استاندارد در نصب ساپورت ها

با توجه به مطالب مذکور ساپورت سینی کابل مجموعه قطعات پشتیبانی هستند که در یک نقطه می توانند وزن سینی ها را مهار کنند. اما سوال اصلی اینجاست که انواع ساپورت گالوانیزه در چه فاصله ای از یکدیگر باید نصب شوند و اینکه آیا فرمول خاصی برای آن وجود دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که به عنوان یک قاعده کلی هر چقدر وزن سینی ها و کابل های مشتمل بر آن و همچنین ابعاد آنها بیشتر باشد. طبیعتاً نیاز است که فاصله نصب ساپورت ها از یکدیگر کمتر انتخاب شود. با این کار می‌توانید پایداری نصب را افزایش دهید و از ریزش سینی ها در بلند مدت جلوگیری کنید.

رعایت موارد امنیتی در استفاده از ساپورت سقفی سینی کابل

می توان گفت پیچیده ترین پروژه های که در نصب سینی ها وجود دارد اتصال ساپورت سقفی سینی کابل می باشد. لذا رعایت موارد امنیتی جزو اصول کار محسوب می شود. در واقع زمانی که لازم است برای پایدار نگه داشتن سینی ها از اتصالات سقفی استفاده کنید روند کار قدری متفاوت تر خواهد بود. به همین دلیل شما باید نقاط سخت و کاملا سالم سقف را شناسایی کنید تا از این طریق بتوانید پروفیل ها و سایر اتصالات سقفی را استفاده کنید. معمولاً برای نصب پروفیل ها و همچنین گیره های سقفی از پیچ های مخصوص استفاده می شود که در بافت داخلی سازه کاملاً تثبیت میشوند.

مقاله پیشنهادی:   بست لوله خرطومی؛ فوق العاده باکیفیت و استاندارد

جنس و متریال ساخت قطعات نگهدارنده سینی ها

جنس و متریال ساخت قطعات نگهدارنده سینی ها

برای ساخت ساپورت سینی کابل از با کیفیت ترین متریال فلزی یعنی آلیاژهای استیل یا ورق های فولادی استفاده می‌شود. این نوع متریال مقاومت بالایی در برابر نیروهای کششی دارد. در نتیجه می تواند وزن تجهیزات مختلف را تحمل کند. ساپورت هایی که از این جنس هستند به راحتی دچار انحراف، شکست و تخریب ساختاری نمی شوند. لذا این موضوع تنها منحصر به مراحل اولیه نصب نیست بلکه در یک بازه زمانی بلند مدت نیز وجود دارد.

رفیع، تولید کننده کامل ترین تجهیزات پشتیبانی کابل

گروه صنعتی رفیع به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات پشتیبانی کابل و همچنین عرضه کننده بدون واسطه محصولات همواره سعی می‌کند بهترین خدمات فروش سینی کابل و اتصالات آن را به مشتریان ارائه دهد. شما میتوانید با مناسب ترین قیمت، متنوع ترین نمونه های ساپورت ها و همچنین سینی های کابل را از گروه صنعتی رفیع خریداری کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات