گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

قیمت لدر کابل (نردبان کابل) چقدر است؟ + ۷ عامل موثر روی آن

قیمت لدر کابل (نردبان کابل) چقدر است؟ + ۷ عامل موثر روی آن

قیمت لدر کابل (نردبان کابل) چقدر است؟ + ۷ عامل موثر روی آن

نردبان کابل یکی از انواع محصولاتی است که برای نظم دهی به سیستم برق کشی و همچنین بهبود امکان عبور کابل‌ها و سیم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات که با جنس‌های مختلفی در بازار موجود هستند، می‌توانند نقش حیاتی را در انتقال سیم‌ها و کابل‌های مختلف ایفا کنند. با وجود نقش مهم این محصولات، باز هم برخی از کارفرمایان به دلیل عدم اطلاع از قیمت لدر کابل، از استفاده از آن سرباز می‌کنند. خوشبختانه با وجود تاثیر مثبتی که لدر یا نردبان کابل روی سیم کشی می‌گذارد، می‌توان گفت که استفاده از آن از جنبه‌های مختلفی مقرون به صرفه است. در ادامه مقاله به بررسی عوامل موثر روی قیمت لدر کابل می‌پردازیم.

لدر کابل چیست و با چه جنسی تولید می‌شود؟

لدر واژه انگلیسی به معنای نردبان است که می‌تواند برای سیستم‌های برق کشی در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد. در محیط‌های بزرگ و صنعتی، معمولا سیم کشی باید به گونه‌ای انجام شود که کابل‌ها به صورت منظم در محیط قرار داده شوند. لوله برق، سینی کابل و لدر کابل از جمله محصولاتی‌اند که می‌توانند برای نظم دهی و جلوگیری از آویزان ماندن کابل‌های برق استفاده شوند.

لدر کابل در واقع همان نردبان کابل است که به شکل نردبان طراحی شده و سیم و کابل‌های برق از روی آن عبور داده می‌شوند. جنس لدر کابل معمولا از ورق گالوانیزه است، اما می‌توان آن را از سایر فلزات مانند آلومینیوم نیز ساخت. پوشش گالوانیزه جزء مقاوم‌ترین پوشش‌ها برای این لدرها است که اجازه می‌دهد تا بتوانیم این محصولات را در محیط‌های مرطوب و سرباز نیز مورد استفاده قرار دهیم.

مقاله پیشنهادی:   هر آنچه در مورد بست کرپی باید بدانید

انواع سیستم ساپورت نردبان کابل

قیمت لدر کابل و عوامل موثر روی آن

قیمت لدر کابل یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای کارفرمایان پروژه‌های کابل کشی و سیم کشی در اولویت قرار دارد. تنوع نردبان‌های کابل بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده تا اجرای آن‌ها با هزینه‌های متفاوتی همراه باشد. عوامل زیادی می‌توانند قیمت لدرهای کابل را تعیین کنند و باید حتما در هنگام استعلام قیمت این محصولات به این عوامل توجه داشت. در ادامه شما را با فاکتورهای موثر روی قیمت نردبان کابل آشنا می‌کنیم.

۱. جنس لدر کابل

جنس به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل روی قیمت لدر کابل شناخته می‌شود. نردبان کابل آلومینیومی به دلیل اینکه با جنس آلومینیوم ساخته می‌شود، قیمت ارزان‌تری نسبت به نردبان کابل گالوانیزه دارد. ویژگی‌های هر یک از مواد استفاده شده برای ساخت این نردبان‌ها نیز روی قیمت آن‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۲. عرض لدر کابل

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت نردبان کابل، عرض آن است. این محصولات در عرض‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا بتوانند کابل‌ها با قطرهای مختلف را از خود عبور دهند. پس عرض لدر کابل یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند روی قیمت این نردبان‌ها تاثیرگذار باشد. مانند سینی کابل، هر چقدر عرض لدر بیشتر باشد؛ قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. عرض لدرهای کابل از ۱۰ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر متغیر خواهد بود.

۳. ارتفاع لبه نردبان

عامل موثر دیگر روی قیمت لدر کابل، ارتفاع لبه آن است. برای اینکه بتوان بهتر از سیم‌ها و کابل‌های مختلف حمایت کرد، نیاز به ایجاد یک لبه مناسب برای این لدرها است. ارتفاع لبه نردبان می‌تواند عامل مهمی روی قیمت آن باشد و هر چقدر ارتفاع افزایش پیدا کند، قیمت نردبان نیز بالاتر می‌رود.

مقاله پیشنهادی:   لوله خرطومی فلزی شیلددار؛ مشخصات، ویژگی و سایزبندی

نردبان کابل

۴. طول شاخه لدر کابل

لیست قیمت لدر کابل بر اساس طول شاخه‌های این نردبان‌ها محاسبه می‌شود. نردبان‌های کابل هر کدام بر اساس نیاز مشتری می‌توانند در طول شاخه‌های مختلف به فروش بروند. به طوری که امکان خرید آن‌ها در شاخه‌های ۲ متری و یا بیشتر وجود دارد. بدیهی است که با افزایش طول شاخه نردبان‌های کابل، قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

۵. ضخامت ورق استفاده شده برای ساخت لدر

برای تعیین قیمت لدر کابل باید به ضخامت ورق استفاده شده جهت ساخت این لدرها توجه داشت. با افزایش ضخامت ورق‌ها، قیمت لدرهای کابل نیز بالا می‌رود. با توجه به اینکه قیمت نردبان‌های کابل اهمیت بسیار زیادی روی برآورد هزینه کل برق کشی دارد، نیازی به خرید این لدرها با ضخامت‌های بالا نیست. البته ضخامت، استحکام و دوام این لدرها را تعیین می‌کند که هر چقدر بیشتر باشد باعث افزایش وزن آن‌ها نیز خواهد شد. ضخامت ورق این لدرها از ۱ میلی متر تا ۲ میلی متر و بیشتر است.

۶. نوع پوشش گالوانیزه استفاده شده

در صورتی که نردبان کابل با ورق گالوانیزه ساخته شده باشد، قیمت آن می‌تواند تحت تاثیر نوع پوشش گالوانیزه استفاده شده تعیین شود. پوشش گالوانیزه می‌تواند از نوع سرد و گرم باشد. لدر کابل گالوانیزه سرد قیمت ارزان‌تری نسبت به لدر کابل گالوانیزه گرم دارد. چرا که پیچیدگی تولید نردبان کابل گالوانیزه گرم بیشتر از نردبان کابل گالوانیزه گرم بوده و علاوه بر این باید توجه داشت که عمر مفید نردبان‌های کابل گالوانیزه گرم بیشتر از نردبان‌های کابل گالوانیزه سرد است.

۷. فاصله بین پله نردبان کابل

فاصله بین پله نردبان کابل عامل موثری روی قیمت لدر کابل است. با افزایش فاصله میان پله‌های نردبان کابل، میزان ورق و متریال استفاده شده برای ساخت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و طبیعتا قیمت این نردبان‌ها نیز پایین می‌آید. اما هر چقدر فاصله بین پله‌های نردبان کمتر شود، میزان متریال استفاده شده و وزن لدر نیز بالاتر می‌رود که این موضوع افزایش قیمت آن‌ها را به همراه دارد.

مقاله پیشنهادی:   قیمت لوله فلکسیبل چقدر است؟ + عوامل موثر روی قیمت لوله فلکسی

دریافت لیست قیمت لدر کابل از گروه صنعتی رفیع

با توجه به اینکه کارفرمایان برای برنامه ریزی جهت اجرای لدر کابل در ساختمان‌ها و محیط‌های صنعتی، نیاز به دریافت قیمت دقیق این محصولا دارند، در گروه صنعتی رفیع به شما این امکان داده می‌شود تا لیست قیمت نردبان کابل را دریافت کنید. در این مجموعه بهترین لدرهای کابل با بهترین کیفیت و دوام به شما عرضه می‌شوند تا از نظر عملکرد آن‌ها خیالتان راحت باشد. برای دریافت لیست قیمت لدر کابل از گروه صنعتی رفیع، کافیست که با شماره تلفن‌های شرکت در ارتباط باشید تا کارشناسان ما قیمت دقیق این محصولات را به شما اعلام کنند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات