گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

بهترین تولید کننده لوله فولادی برق + عرضه عمده و بدون واسطه

بهترین تولید کننده لوله فولادی برق + عرضه عمده و بدون واسطه

بهترین تولید کننده لوله فولادی برق + عرضه عمده و بدون واسطه

یکی از چالش‌های پیش روی برق کشی در ساختمان‌ها، آسیب به کابل‌ها و سیم‌هایی است که تحت تاثیر فشار، عوامل جوی و محیطی قرار می‌گیرند. برای رفع این چالش، از لوله فولادی برق به عنوان محصولی که می‌تواند از کابل‌ها و سیم کشی‌های انجام شده در محیط محافظت کند، استفاده می‌شود. این لوله‌ها از جنس فولاد مستحکم و با ساختار بسیار مرغوب تولید می‌شوند و می‌توانند از کابل‌ها محافظت کنند تا در هنگام فشار و یا ضربه تحت تاثیر قرار نگیرد. گروه صنعتی رفیع به عنوان بهترین تولید کننده لوله فولادی برق در ایران شناخته می‌شود که محصولات خود را بدون هیچ واسطه‌ای به مردم عزیز و پیمانکاران پروژه‌های مختلف عرضه می‌نماید.

انواع لوله فولادی برق

با توجه به نیاز صنایع مختلف به برق کشی ایمن، استفاده از لوله فولادی برق به عنوان یک وسیله انتقال دهنده کابل ضروری است. این لوله‌ها با سایزبندی مختلف، امکان عبور کابل‌ها و سیم‌های مختلف را فراهم می‌کنند. در مراکز تولید کننده لوله فولادی برق، این لوله‌ها از نظر پوشش دهی به دو دسته لوله‌های فولادی گالوانیزه گرم و سرد تقسیم بندی می‌شوند.

از نظر ساختار، لوله گالوانیزه گرم دارای استحکام بیشتری نسبت به لوله گالوانیزه سرد است. با این حال با توجه به بالا بودن قیمت لوله فولادی برق گالوانیزه گرم، همیشه ضرورتی برای اجرای آن وجود ندارد و می‌توان در محیط‌هایی که تحت تاثیر شرایط جوی محدودتری قرار گرفته‌اند، از لوله گالوانیزه سرد استفاده کرد. در چنین شرایطی ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها، می‌توان با ایمنی بالایی کابل‌های برق را منتقل نمود.

لوله فلکسیبل بدون روکش؛ ویژگی‌ها و سایزبندی
مطالعه

مزایای انتخاب انواع لوله فولادی برق رفیع

  • لوله برق فولادی گالوانیزه گرم

تولید کننده لوله فولادی برق بهترین محصولات خود را تحت عنوان لوله برق فولادی گالوانیزه گرم به بازار عرضه می‌کند. لوله گالوانیزه گرم دارای پوشش دهی روی است که در دمای بالای ۴۰۰ درجه سانتی گراد و با غوطه ور کردن لوله در روی مذاب انجام می‌شود. ضخامت روی استفاده شده در این نوع لوله فولادی بالاتر از لوله گالوانیزه سرد است و همین موضوع باعث افزایش مقاومت این لوله‌ها در برابر ضربه، فشارهای مکانیکی و خوردگی شده است.

  • لوله برق فولادی گالوانیزه سرد

تولید کننده لوله فولادی برق گالوانیزه محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که با نام لوله فولادی برق گالوانیزه سرد شناخته می‌شوند. این لوله‌ها با فرآیند الکترو شیمیایی با روی پوشش دهی می‌شوند و مقاومت بالایی را در برابر ضربه، رطوبت و خوردگی از خود نشان می‌دهند. پوشش روی استفاده شده در این لوله‌های برق نازک بوده و همین موضوع باعث شده تا آن‌ها مقاومت کمتری نسبت به لوله برق گالوانیزه گرم داشته باشند.

مزایای انتخاب انواع لوله فولادی برق رفیع

تولید کننده لوله فولادی برق رفیع به عنوان مرکز تولید معتبر در زمینه محصولات محافظت از کابل، توانسته محصولات خود را با استحکام، دوام، ویژگی‌های منحصر به فرد و مشخصات فنی عرضه کند. انتخاب محصولات تولیدی این مجموعه می‌تواند مزایای متعددی را به همراه داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • استحکام و دوام بسیار بالا

یکی از موضوعاتی که باعث شده گروه صنعتی رفیع به عنوان بهترین تولید کننده لوله فولادی برق در ایران شناخته شود، تولید محصولاتی با استحکام و دوام بسیار بالاست. کلیه محصولات تولید شده در این مجموعه با بهترین کیفیت فولاد هستند و آبکاری آن‌ها را با حساسیت بالایی انجام می‌شود. همچنین تلاش شده تا با آخرین استانداردهای جهانی، حداقل ضخامت مورد انتظار برای لوله‌های فولادی برق در نظر گرفته شوند.

  • پوشش دهی یکنواخت و بدون نقص

پوشش دهی یکنواخت و بدون نقص لوله‌های فولادی گالوانیزه تولید شده در گروه صنعتی رفیع باعث شده تا بتوان این لوله‌ها را به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها شناخت. یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای خرید لوله فولادی برق، ضد زنگ و خوردگی بودن آن است. هر چقدر این لوله‌ها مقاومت بالاتری در برابر خوردگی داشته باشند، می‌توانند انتخاب بهتری نیز برای نصب در پروژه‌های مختلف محسوب شوند. فرآیند آبکاری در مرکز تولید لوله فولادی برق رفیع با دقت و حساسیت بالایی انجام می‌شود.

  • تولید شده با استانداردهای جهانی

کلیه استانداردهای جهانی برای تولید لوله فولادی برق در این مجموعه رعایت شده‌اند. گروه صنعتی رفیع به عنوان بهترین تولید کننده لوله فولادی برق توجه بسیار ویژه‌ای به محصولات تولید شده داشته و همواره به دنبال ارائه محصولاتی است که بهترین کیفیت را از آن خود کرده‌اند. از این جهت می‌توان این لوله‌ها را با حداکثر ایمنی سفارش داد.

  • عرضه بدون واسطه و با حداقل قیمت

تولید کننده لوله فولادی برق با عرضه بدون واسطه انواع لوله‌های فولادی با تنوع بالا به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه‌های اجرای این لوله‌ها صرفه جویی نمایید. کلیه قیمت‌ها با توجه به قیمت روز فولاد محاسبه شده‌اند و به حداقل قیمت بازار رسیده‌اند.

جعبه پریز گالوانیزه؛ نصب، سایزبندی، خرید و کاربردها
مطالعه

قیمت انواع لوله فولادی تولیدی رفیع

تولید کننده لوله فولادی برق موظف است که این لوله‌ها را با طیف وسیعی از ابعاد، ضخامت‌ها و کیفیت به بازار عرضه نماید تا بتوان از این لوله‌ها با توجه به نیاز استفاده نمود. از این جهت طبیعی است که قیمت لوله فولادی برق دارای تنوع زیادی باشد. در گروه صنعتی رفیع تنوع بالایی از لوله‌های فولادی برق به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام جزئیات مناسبی دارند، اما به دلیل تنوع در نوع پوشش و ضخامت لوله، قیمت متفاوتی را از آن خود کرده‌اند. از این جهت لازم است که برای استعلام قیمت لوله فولادی برق با کارشناسان گروه صنعتی رفیع در ارتباط باشید. توجه کنید که کلیه این محصولات بدون واسطه به شما عرضه می‌شوند. از این جهت از نظر قیمت می‌توان با اطمینان خاطر گفت که قیمت انواع لوله فولادی مشکی برق در این مجموعه به کف قیمت بازار رسیده است.

قیمت انواع لوله فولادی تولیدی رفیع

گروه صنعتی رفیع؛ بهترین تولید کننده لوله فولادی برق

گروه صنعتی رفیع با سابقه چندین ساله در زمینه تولید انواع محصولات حمایت کننده از کابل و سیم کشی‌های برق توانسته محصولات خود را با کیفیت حداکثری به بازار عرضه نماید. این مجموعه با تلاش چندین ساله و سابقه طولانی که در حوزه تولید این محصولات دارد، توانسته گام مهمی را در خودکفایی کشور ایران در زمینه تولید این محصولات بردارد. در صورت نیاز به ثبت سفارش انواع لوله فولادی تولید شده توسط این مجموعه، می‌توانید با کارشناسان گروه صنعتی رفیع با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۱۱۴۱۵۷ در ارتباط باشید و قیمت دقیق این محصولات را استعلام بگیرید. بسته به نیاز شما، امکان ثبت سفارش انواع لوله‌های فولادی برق وجود دارد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.