گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

پایه سینی کابل با بهترین قیمت

پایه سینی کابل با بهترین قیمت

پایه سینی کابل با بهترین قیمت

پایه سینی کابل یک از قطعات اتصال دهنده فوق العاده کاربردی برای نگه داشتن سینی های کابل در ارتفاعات سازه می باشد. پایه ساپورت سینی کابل زمانی استفاده می شود که شما می خواهید سینی ها را در مسیر های متصل به سقف یا به صورت دیواری هدایت کنید. استفاده از پایه نگهدارنده سینی کابل شرایطی را فراهم می‌کند تا عملیات کابل کشی با بالاترین سطح امنیت و کیفیت انجام شود.

همانطور که می دانید یکی از مسیرهای که غالبا در محیط های صنعتی برای هدایت کابل ها انتخاب می شود مسیرهای معلق یا با فاصله از سطح زمین می باشد. با توجه به حجم بالایی که کابل های صنعتی دارند این مسیرها بهترین گزینه خواهند بود. چرا که هم نظم کابل کشی افزایش پیدا می‌کند و همین که این کابل ها از تنش های محیطی بدور خواهند بود.

پایه سینی کابل از چه جنسی می باشد؟

پایه سینی کابل برای آنکه بتواند وزن سینی ها و همچنین کابل ها را به خوبی تحمل کند غالبا از ورق های فولادی گالوانیزه شده ساخته می شوند. در حال حاضر این ورقهای فلزی مقاوم ترین آلیاژ هایی هستند که برای ساخت قطعات پشتیبانی کابل مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل جنس پایه سینی کابل از چنین فلزاتی ساخته می شود. با توجه به اینکه پایه ساپورت سینی کابل دارای استحکام فیزیکی بالا می باشند. در طرف دیگر در برابر فرایندهای شیمیایی و زنگ زدگی نیز مقاوم هستند.

لوله فلکسیبل بدون روکش؛ ویژگی‌ها و سایزبندی
مطالعه

به همین دلیل این قطعات را در یک فرایند جداگانه گالوانیزه می کنند. بنابراین شما به راحتی می توانید این اتصالات سینی کابل را در محیط های مرطوب در مجاورت آب و هوای محیط مورد استفاده قرار دهید. این ساپورت ها بگونه ای طراحی می شوند تا وزن کنترل شده ای را داشته باشند. در نتیجه به راحتی می‌توانید آن‌ها را در مسیرهای نزدیک سقف و دیوار مورد استفاده قرار دهید.

پایه سینی کابل از چه جنسی می باشد؟

قیمت پایه سینی کابل

یکی از سوالات بسیار مهمی که در ارتباط با خرید ساپورت سینی کابل هموار مطرح می شود موضوع قیمت پایه سینی کابل میباشد. با توجه به نوسانات قیمت ارز ممکن است یکسری تغییرات قیمت در این محصول ایجاد شود. اما آنچه که اهمیت دارد این است که اکثر شرکت های تولید کننده همواره سعی می کنند قیمت پایه دیواری سینی کابل و  سایر انواع ساپورت گالوانیزه را کاملا مقرون به صرفه عرضه کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند پروژه های صنعتی خود را پیاده سازی و اجرا کنند.

نکات مرتبط با خرید پایه سینی

برای خرید پایه سینی کابل لازم است به مجموعه ای از نکات مهم و ضروری توجه کنید تا بتوانید لیست قطعات صحیح و مناسب را مرتبط با پروژه خود تهیه کنید. اولین نکته مرتبط با سایز و محل نصب آنها می باشد. اصولاً ساپورت ها یا پایه های سینی کابل در نمونه های سقفی و دیواری طبقه بندی می شوند. هر کدام از لحاظ طراحی و ساخت با یکدیگر متفاوت هستند. بسیاری از تکنسین های اجرایی با توجه به شرایط پروژه تشخیص می دهند که مسیر نصب سینی ها به صورت دیواری باشد.

ویژگی‌ها و مشخصات لوله مناسب برای فنس کشی
مطالعه

در نتیجه شما باید پایه دیواری سینی کابل از نوع دیواری را تهیه کنید. در ارتباط با پایه های سقفی نیز دقیقاً به همین ترتیب باید عمل کرد. علاوه بر این در زمان خرید پایه سینی کابل باید به استانداردهای مرتبط با سایز نیز توجه ویژه ای داشته باشید. سینی هایی که دارای ابعاد عرضی بزرگتر هستند نیاز به ساپورت ها و پایه های طویل تر و با عرض بیشتر دارند.

نکات مرتبط با خرید پایه سینی کابل

انواع پایه ساپورت سینی

پایه سینی کابل تنوع طرح و ساختاری بسیار بالایی دارد. برخی از رایج ترین طرح های آنها به صورت L , F , U , T می باشد. هر کدام از اینها متناسب با محل نصب سینی انتخاب می شوند. از طرفی این پایه های سینی کابل امنیت بالایی دارند و می توانند  سینی ها را به صورت کاملا پایدار نگه دارند. به عنوان مثال در ارتباط با نمونه U از سی چنل و دو راد گالوانیزه استفاده می شود. به این ترتیب که راد ها در دو طرف سی چنل نصب می‌شوند و یک ساختار U شکل را ایجاد می کنند.

نمونه های T و F نیز به صورتی می باشند که از یک پایه آویز ساپورت همراه با براکت های متصل به آن استفاده می شود. این قطعات در کنار یکدیگر می توانند ساپورت های آویز را شکل دهند. البته انواع پایه سینی منحصر به نمونه های مذکور نمی شود بلکه طرح های دیگری مانند ساپورت های چند طبقه نیز وجود دارند که شما به راحتی می توانید چندین سینی کابل را به صورت طبقاتی بر روی ساپورت ها قرار دهید.

سهولت نصب ساپورت های آویز سینی کابل

پایه سینی یا ساپورت های آویز و همچنین نمونه های دیواری طبق اصول و قواعد استاندارد قابلیت نصب دارند. به جهت طراحی خاصی این محصولات شما می توانید در پروژه های سنگین صنعتی این پایه ها و ساپورت های آویز را به ناحیه سقف و دیوار نصب کنید. نکته مهمی که همواره باید مد نظر قرار دهیم این است که حتماً باید نقاط سخت و محکم سازه که غالباً شامل سطوح بتنی می شود را شناسایی کنیم. بعد از آن به وسیله پیچ های مخصوص می توانیم ساپورت ها را به ناحیه دیوار یا سقف متصل کنیم. این بخش از کار فوق‌العاده حیاتی می‌باشد.

قیمت براس بوش فلزی و پلاستیکی + استعلام قیمت روز براس بوشن
مطالعه

چرا که هرگونه جداشدگی یا سستی در نصب پایه منجر به آن خواهد شد تا سینی ها و کابل های برق از ناحیه اتصال جدا شوند. به همین دلیل کیفیت ساخت پایه ها و مقاومت ساختاری بالای آنها تنها کافی نیست. بلکه ما باید در فرایند نصب و اتصال قطعات نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم پایداری سینی ها را در بلند مدت تضمین کنیم. در چنین مواردی پیشنهاد می شود که حتماً از تکنسین های اجرایی با تجربه بهره برداری کنید تا بتوانید ایمن‌ترین مراحل نصب را پیاده سازی و اجرا کنید.

خرید ساپورت سینی کابل از گروه صنعتی رفیع

خرید ساپورت سینی کابل از گروه صنعتی رفیع

گروه صنعتی رفیع به عنوان تولید کننده انواع تجهیزات پشتیبانی کابل همراه سعی می کند بهترین خدمات را در حوزه فروش پایه سینی کابل به مشتریان ارائه دهد. آنچه که برای ما اهمیت دارد در وهله اول کسب رضایت شما و همچنین فراهم کردن قطعات لازم برای احداث پروژه های ایمن کابل کشی برق می باشد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و سایر اطلاعات فنی با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.