گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

نازلترین قیمت سینی کابل در گروه صنعتی رفیع

نازلترین قیمت سینی کابل در گروه صنعتی رفیع

نازلترین قیمت سینی کابل در گروه صنعتی رفیع

دریافت لیست قیمت و مشاوره رایگان خرید محصول

سینی کابل به عنوان اصلی ترین تجهیزات پشتیبانی کابل فروش بسیار بالایی دارد. این موضوع نشان می‌دهد که تا چه حد این قطعات کاربردی هستند. در زمان خرید، مشتریان همواره توجه ویژه ای به قیمت سینی کابل دارند. آنها می‌خواهند علاوه بر تهیه این لوازم از یک برند معتبر، هزینه و قیمت مقرون به صرفه ای را نیز پرداخت کنند.

خصوصاً در پروژه های صنعتی که هر چقدر مساحت کار و همچنین شمار کابل‌ها افزایش پیدا می‌کند به همان نسبت لازم است تعداد زیادی از این سینی های کابل را در شبکه استفاده کنیم. المان های مختلفی بر قیمت محصول اثر می‌گذارد. اولین مورد نوع برند و گروه تولیدی مربوطه است.

بسیاری از مجموعه‌ها و کارگاه‌ها به واسطه تبلیغات بالای که در حوزه برند سازی داشتند توانستند اعتماد مشتریان را جلب کنند. لذا حتی اگر محصولات خود را با قیمت بیشتری عرضه کنند باز هم مشتریان رغبت بالاتری برای خرید از برند های خاص دارند. اما بسیاری از افراد نیز بدون در نظر گرفتن برند و محصول، جزئیات ساختاری، کیفیت و قیمت آن را جزو اولویت های خود قرار می‌دهند.

قیمت روز انواع سینی کابل

قیمت هایی که برای انواع سینی کابل در نظر گرفته می‌شود همگی بر اساس آخرین تغییرات در بازار می‌باشد. همانطور که می‌دانید نمونه های مختلفی برای این محصول وجود دارد که می‌توان به سینی کابل گالوانیزه، سینی کابل گالوانیزه سرد، سینی کابل رنگی اشاره کرد.

طبقه بندی انواع زانو سینی کابل در شبکه های کابل کشی
مطالعه

البته برخی از تولیدکنندگان نمونه های استنلس استیل را نیز به بازار عرضه می‌کنند. هر یک از این‌ها از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند. نمونه های استنلس استیل به دلیل نوع متریال ساختاری خود بالاترین قیمت و مدل های رنگی پایین ترین قیمت را دارند.

در حال حاضر محصولی که هم مقاومت و استحکام بالا و هم از قیمت خوبی برخوردار است سینی های کابل گالوانیزه گرم هستند که به وفور در پروژه های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین در زمان خرید این محصولات شرکت های تولیدی تغییرات قیمتی که در آن تاریخ ایجاد شده‌اند را لحاظ می‌کند.

کمترین قیمت سینی کابل در تهران

چه عواملی بر قیمت سینی کابل برق اثر می‌گذارد

عوامل متعددی بر قیمت انواع سینی کابل تاثیر تاثیر می‌گذارد. مورد اول مرتبط با سایز این محصول است. هرچقدر ابعاد ساختاری سینی‌ها از لحاظ متراژ طولی و عرضی بیشتر باشد به همان اندازه بر قیمت محصول افزوده می‌شود. همانطور که می‌دانید سایزبندی های مختلفی برای این سینی‌ها وجود دارد.

از لحاظ طولی سینی‌ها در متراژهای حداکثری ۳ متری طراحی و تولید می‌شوند. از لحاظ عرضی نیز از ۵۰ میلیمتر تا نهایت ۶۰۰ میلیمتر ساخته می‌شوند. البته می‌توان سایزهای عرضی تا یک متر نیز تولید کرد که در پروژه های خاص صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

متغیرهای دیگری نیز معرف سایز محصول هستند که شامل ضخامت و ارتفاع سینی کابل است. ضخامت‌ها از ۱ الی ۲ میلیمتر متغیر هستند. همچنین ارتفاع سینی‌ها نیز از ۴ سانتیمتر تا نهایت ۱۰ سانتیمتر می‌باشند. همه این‌ها در صورت افزایش باعث تفاوت قیمت روز سینی کابل می‌شوند.

قیمت سینی کابل کف بازار با کیفیت بالا

بهترین قیمت سینی کابل در تهران، از تولید به مصرف

از جمله عوامل بسیار مهمی که باعث کاهش قیمت سینی کابل می‌شود خرید مستقیم از تولید کننده است. بسیاری از مراکز فروش به صورت نمایندگی عملیات عرضه کالا به مشتریان را انجام می‌دهند. در چنین شرایطی به دلیل وجود واسطه‌ها عملاً محصول نهایی با قیمت بیشتر عرضه خواهد شد.

انواع زانویی سینی کابل: مشخصات، مزایا و عوامل موثر روی قیمت
مطالعه

اگر پروژه بسیار گسترده ای پیش رو دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک تولید کننده سینی کابل معتبر و برند شناخته شده انتخاب کنید. با این کار می‌توانید تمامی اقلام و قطعات را از تولید به مصرف خرید کنید. نکته مهمی که بسیار حائز اهمیت است پکیج کاملی از تمامی قطعات قابل عرضه هستند.

همانطور که می‌دانید سینی‌ها همراه با اتصالات سینی کابل عرضه می‌شوند. این قطعات شامل زانو سینی کابل، سه راهی‌ها و اتصالات متقاطع هستند. نمونه دیگر از این قطعات به عنوان اتصالات سازه ای شناخته می‌شوند که عبارتند از رادهای گالوانیزه و سی چنل است.

همه این قطعات در کنار یکدیگر به عنوان مکمل برای شاخه های سینی تلقی می‌شوند. به این صورت که شما می‌توانید سینی های کابل را با این اتصالات در ارتفاعات سازه به شکل پایدار نگه دارید.

بهترین راهکارها برای کاهش هزینه های نصب سینی کابل

بسیاری از مدیران و پیمانکاران برای آنکه هزینه های پروژه نصب سینی کابل را کاهش دهند همواره سعی می‌کنند یکسری راهکارها و ترفندهای اساسی در پیش بگیرند. یکی از عواملی که باعث افزایش هزینه خواهد شد نوع نصب قطعات است. بنابراین تنها قیمت سینی کابل اولویت نسبت.

زیرا باید یک هزینه جداگانه ای را برای نصب و پیاده سازی قطعات در سازه در نظر بگیریم. اولین موضوع این است که باید ابتدا یک ارزیابی دقیق نسبت به پروژه کابل کشی داشته باشیم. اصولاً تنها سینی‌ها برای پشتیبانی از کابل های برق طراحی نشدند چرا که لوله های برق نیز این وظیفه مهم را بر عهده دارند.

سینی کابل گالوانیزه سرد و ابعاد ساختاری آن
مطالعه

اگر تعداد کابل های اندکی در یک مسیر هدایت می‌کنید می‌توانید با نصب چند لوله برق یک شبکه ایمن و ایده آل ایجاد کنید. اما اگر مسیر کابل کشی در برگیرنده شمار بالایی از کابل‌ها است در این شرایط دیگر نمی توان از چندین لوله برق استفاده کرد. زیرا بهترین انتخاب سینی های کابل خواهند بود.

این سینی‌ها قابلیت آن را دارند که چندین کابل را در بستر خود و در یک مسیر یکسان پشتیبانی و حمایت کنند. پس اگر شمار کابل های شما بالا هست بهتر است به سمت انتخاب سینی های کابل روی آورید. اولویت بعدی استفاده صحیح از اتصالات سینی کابل است.

اگر تکنسین های اجرایی بتوانند نمونه های مناسب از قطعات اتصال دهنده را انتخاب کنند در آن صورت شبکه سینی کشی یک ساختار پیچیده و اصطلاحا شلوغ ندارند و در درست ترین مسیر خود قرار خواهند گرفت.

تغییرات قیمت سینی کابل بر اساس سایز محصول

گروه صنعتی رفیع تولید کننده انواع قطعات پشتیبانی کابل

گروه صنعتی رفیع به عنوان بهترین برند سینی کابل سعی می‌کند در زمان فروش قطعات علاوه بر ارائه مشاوره دقیق و تخصصی لیست قیمت سینی کابل را نیز بر اساس معیارهای موجود به مشتریان اعلام کند. بنابراین شما بهتر می‌توانید برای خرید قطعات تصمیم گیری کنید.

آنچه که برای ما اهمیت دارد کسب رضایت مشتریان است. به همین دلیل این اطمینان را داشته باشید که تمام قطعات و تجهیزات پشتیبانی کابل دارای ساختار با کیفیت و از همه مهمتر قیمت مناسب هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.