گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

خرید و قیمت بست دو پایه فلزی

خرید و قیمت بست دو پایه فلزی

خرید و قیمت بست دو پایه فلزی

بست دو پایه فلزی به عنوان یک قطعه اتصال دهنده و نگهدارنده به بهترین شکل می‌تواند از لوله های مختلف پشتیبانی و حمایت کند. این قطعات به واسطه طراحی منحصر به فردی که دارند غالباً با هدف پایدار نگه داشتن لوله های فلزی مختلف طراحی شده اند. در بسیاری از پروژه های لوله کشی، بست دوپایه به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله هایی که در مسیرهای دیواری و سقفی مسیریابی و هدایت می‌شوند به این بست‌ها نیاز پیدا می‌کنند. البته برای ایجاد شبکه های لوله کشی خصوصاً از نوع لوله برق انواع بست های دیگر نظیر بست اسپیت و بست چنگالی نیز وجود دارد که هر کدام در جایگاه خود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با بست های دو پایه که دارای ساختار فلزی هستند صحبت کنیم. لذا اگر قصد خرید بست دو پایه فلزی را دارید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. چرا که می‌تواند یک راهنمای بسیار ایده آل برای خریداران باشد.

بست دو پایه فلزی از چه نوع آلیاژی ساخته شده است؟

برای طراحی و ساخت بست دو پایه فلزی از باکیفیت ترین آلیاژها استفاده می‌شود. این بست‌ها می‌توانند از ورق های آلیاژی استیل و همچنین ورق استیل گالوانیزه تولید شوند. در واقع این متریال فلزی در حال حاضر به عنوان مقاوم ترین و پرکاربردترین عناصر استفاده می‌شوند. در کنار اینها ممکن است از مشتقات آهن نیز برای تولید نمونه های خاص این محصول استفاده شود.

همچنین بخش پایه این بست‌ها دارای غشای پلیمری هستند که باعث می‌شود لوله‌ها دچار لغزش، حرکت یا مواردی از این قبیل نشود. استفاده از ورق های فولادی و پلیمری یک ساختار ترکیبی ایده آل و منحصر به فردی را ایجاد می‌کند که در این بست‌ها وجود دارد.

مقاله پیشنهادی:   جعبه تقسیم روکار پلاستیکی؛ سایزبندی و قیمت

در مجموع به واسطه اهمیت بالایی که شبکه های لوله کشی در سازه های مختلف دارند، قطعات اتصال دهنده آنها از هر نوعی کیفیت بالا و استحکام استانداردی را خواهند داشت.

بست دو پایه فلزی از چه نوع آلیاژی ساخته شده است؟

بست پایه دار لوله با ساختار کاملاً ضد زنگ

همانطور که گفته شد بست پایه دار لوله یا همان بست دو پایه فلزی از مقاوم ترین آلیاژها ساخته شده است. اما به دلیل آنکه فلزات مستعد زنگ‌زدگی هستند و به راحتی در اثر تماس یا قرار گرفتن در یک محیط مرطوب دچار تخریب ساختاری، زنگ زدگی و خوردگی می‌شوند.

در فرایند طراحی و تولید آن‌ها از یکسری پوشش های محافظ تحت عنوان گالوانیزه یا حتی پوشش های پودری و رنگی نیز استفاده می‌شود. اما در حال حاضر نمونه های گالوانیزه بهترین و مقاوم ترین نمونه های بست لوله هستند.

البته مدل های دیگری نیز ساخته شدند که غالباً به عنوان بست های روکش شده با عایق pvc و EPDM هستند. این بست‌ها با نام بست دو پایه روکش دار نیز در بازار موجود می‌باشند که متناسب با پروژه شما قابل عرضه هستند.

سایزبندی های مختلف بست دو پایه فلزی

بست دو پایه فلزی نیز همانند دیگر تجهیزات پشتیبانی لوله فولادی برق برای آنکه هماهنگی و سازگاری لازم با قطرهای مختلف لوله های استیل را داشته باشند غالباً در ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل ما همواره تاکید می‌کنیم در زمان خرید بست های فلزی حتما موضوع سایز را جزو اولویت‌های خرید قرار دهید.

از آنجایی که تکنسین های اجرایی خود مسئولیت اجرای پروژه و تکمیل آن را بر عهده می‌گیرند حتماً این موضوع را لحاظ می‌کنند. ابعادی که برای این قطعه ارزشمند در نظر گرفته می‌شود در سایزهای ½ اینچ تا ۱۰ اینچ می‌باشند. همانطور که گفته شد این سایز لوله شما است که تعیین می‌کند از چه ابعادی از این بست استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:   ورق گالوانیزه فولادی چیست؟ (از کاربرد تا مزایا و عمر مفید آن)

سایزبندی های مختلف بست دو پایه فلزی

نصب و اتصال سریع بست دو پایه فلزی

با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله در ارتباط با ساختار بست دو پایه فلزی ارائه شد. این قطعات اتصال دهنده دارای دو پایه هستند که با استفاده از پیچ های مخصوص به سطوح دیوار و سقف متصل می‌شوند. این پایه‌ها کاملا از جنس فلز و ورق های استیل و فولادی ساخته شده‌اند.

بنابراین اعمال نیرو و فشار بالای ناشی از وزن لوله نمی تواند باعث انحراف و یا جدا شدن بست از دیواره شود. از طرفی شما می‌توانید با استفاده از دو پیچ که معمولاً از نوع انکربولت و پیچ های رولی است بست‌ها را روی سطوح دیواری نصب کنید.

حتماً باید دو پیچ در طرفین بست نصب شود. لذا هیچگاه به دنبال اتصال یک طرفه این قطعات نباشید. چرا که در آن صورت نمی توانید باعث پایداری و تثبیت لوله‌ها شوید. در قسمت گیره یا نگهدارنده بست نیز دو پیچ قرار دارد که با باز کردن آنها، کمان و قسمت منحنی بست دو پایه جدا می‌شود.

در این شرایط به راحتی می‌توانید لوله‌ها را بر روی بست قرار دهید و مجدداً قسمت منحنی را روی بست با استفاده از پیچ‌ها سوار کنید. این قسمت معمولاً با استفاده از پیچ و مهره به بدنه اصلی متصل شده است.

قیمت بست پایه دار لوله

قیمت بست دو پایه فلزی در وهله اول بستگی به نوع ساختار و پوشش های محافظ آن دارد. طبیعتا نمونه هایی از این محصول که دارای پوشش های گالوانیزه گرم هستند از لحاظ قیمتی قدری متفاوت تر از سایر مدل های آن می‌باشند.

مقاله پیشنهادی:   لوله فلکسی 16؛ بررسی مشخصات فنی و نوع ساختار

اما قیمت بست پایه دار لوله به دلیل آنکه توسط شرکت‌ها و گروه های صنعتی تولید داخل طراحی می‌شوند همگی در یک رنج قیمتی متعادل و مقرون به صرفه قرار دارند.

به همین دلیل شرکت های صنعتی و مدیران مجموعه های کارگاهی که به دنبال لوله کشی در محیط کاری خود هستند نباید نگران قیمت و هزینه تمام شده این قطعات اتصال دهنده باشند.

البته کارشناسان ما سعی می‌کنند اطلاعات دقیقی را در مورد قیمت و سایز بندی های مختلف این بست ارائه دهند تا شما متناسب با نیاز خود بتوانید به انتخاب آنها بپردازید.

قیمت بست پایه دار لوله

خرید بست پایه دار لوله از گروه صنعتی رفیع

مشتریان گرامی می‌توانند بست دو پایه فلزی را در سایزبندی های مختلف و در پکیج های شمار بالا از گروه صنعتی رفیع خریداری کنند. کارشناسان ما در حوزه خرید کامل ترین اطلاعات را به شما ارائه می‌دهند. دریافت این اطلاعات می‌تواند فرایند خرید را برای شما سهل و آسان کند.

لذا اگر قصد خرید بست پایه دار لوله فلزی و سایر قطعات پشتیبانی کابل و لوله های برق را دارید می‌توانید با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات