گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

خرید سینی کابل برق با نازلترین قیمت؛ سایزبندی کامل

خرید سینی کابل برق با نازلترین قیمت؛ سایزبندی کامل

خرید سینی کابل برق با نازلترین قیمت؛ سایزبندی کامل

سینی کابل برق به عنوان یکی از تجهیزات و لوازم پرفروش، در بسیاری از پروژه های کابل کشی صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعات قابلیت آن را دارند که شمار بالایی از کابل‌ها را با ایمنی بالا و به طور منظم در یک مسیر مشخص هدایت کنند. کاربرانی که به دنبال خرید سینی کابل برق هستند باید چندین نکته مهم را مد نظر قرار دهند تا یک خرید موفق و رضایت بخشی تجربه کنند. در این مقاله قصد داریم یکسری نکات اساسی به منظور انتخاب و خرید این قطعات ارزشمند ارائه دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

خرید سینی کابل گالوانیزه گرم

سینی های کابل در روشهای متفاوتی تولید می‌شوند. اصولاً به دلیل آنکه فلزات مستعد خوردگی و زنگ‌زدگی هستند تولیدکنندگان سعی می‌کنند از یکسری پوشش های محافظ بر روی آنها استفاده کنند. سینی کابل نیز اگرچه ساخته شده از ورق های فولادی با ضخامت کنترل شده است اما باید در برابر فرایندهای شیمیایی محافظت شود. برای این کار چندین فرآیند وجود دارد.

ممکن است ورقه های فولادی با پوشش های گالوانیزه گرم مقاوم سازی شوند. حال آنکه برخی نمونه‌ها به صورت رنگ شده هستند. تفاوتی که بین این دو وجود دارد این است که سینی کابل گالوانیزه گرم شدت مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سینی های دارای پوشش رنگی دارد. لذا هر کدام در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به همین دلیل در خرید سینی کابل برق باید شرایط محیطی مورد ارزیابی قرار گیرد تا نمونه صحیح انتخاب شود. فارغ از همه اینها برخی از شرکت های صنعتی مدلهای استنلس استیل را نیز طراحی و تولید می‌کنند که از همه موارد مذکور طول عمر بالاتری دارد و هم مقاومت آن در برابر رطوبت بسیار فراتر است.

مقاله پیشنهادی:   بست لوله فلزی چیست و چه کاربردی دارد؟

هر کدام از اینها از نظر قیمتی با یکدیگر فرق دارند. پس برای ایجاد یک مدیریت و صرفه جویی در بودجه خود سعی کنید تمام جوانب پروژه خود را در نصب سینی کابل در نظر بگیرید.

خرید سینی کابل برق مستقیم از تولید کننده

خرید سینی کابل گالوانیزه همراه با اتصالات آن

اتصالات سینی کابل نقش کلیدی در فرایند کار دارند. به همین دلیل ما همواره تاکید می‌کنیم در زمان خرید سینی کابل برق قطعات اتصال دهنده را نیز مورد توجه قرار دهید. اینکه چه اتصالاتی خریداری شود بستگی به نوع پروژه شما و نقشه طراحی شده نهایی دارد. قطعات اتصال دهنده که در بین سینی های کابل نصب می‌شوند شامل انواع زانو‌ها، سه راهی‌ها، چهارراه‌ها و دیگر قطعات مشابه هستند.

در کنار اینها مجموعه ای از اتصالات سازه ای وجود دارد که شامل سی چنل‌ ها، راد های گالوانیزه، انواع ساپورت‌ها و غیره می‌شود. هر کدام از این‌ها در یک موقعیت خاص استفاده می‌شوند. خرید سینی کابل برق تنها منحصر به شاخه های نیست.

چرا که طیف گسترده‌ای از قطعات اتصال دهنده نیز همراه آنها می‌باشد. مهندس ناظر پس از حضور در پروژه و ترسیم نقشه کار مشخص خواهد کرد که چه اتصالاتی برای پروژه و چه تعداد شاخه سینی لازم است.

خرید سینی کابل برق در سایز بندی های متنوع

خرید سینی کابل برق در سایزبندی های مختلف

سینی های کابل در سایزبندی های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند. نمونه هایی که سایز بزرگتری دارند طبیعتا می‌توانند شمار بالایی از کابل های برق را در سطح خود جای دهند. لذا در زمان خرید سینی کابل برق المان سایزبندی جزو ارکان اصلی محسوب می‌شود.

سایز هایی که برای این قطعه در حال حاضر در بازار وجود دارد از ۵۰ میلیمتر تا نهایت ۱۰۰۰ میلیمتر است. ارتفاع شاخه های سینی نیز غالباً از ۴۰ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر طبقه بندی می‌شوند. متغیر دیگری که در فرآیند خرید سینی کابل برق مدنظر قرار می‌گیرد ضخامت است که برای ورقه های فولادی سینی کابل از ۱ میلیمتر تا ۲ میلیمتر است.

مقاله پیشنهادی:   ورق گالوانیزه فولادی چیست؟ (از کاربرد تا مزایا و عمر مفید آن)

با افزایش عرض و ارتفاع شاخه های سینی بر ضخامت ورق آن نیز افزوده می‌شود. هر چقدر سینی‌ها ضخیم تر باشند به همان نسبت وزن بالاتری از کابل‌ها را تحمل می‌کنند.

موضوع قیمت در فرایند خرید سینی کابل برق

قیمت سینی کابل برق بر اساس معیارهای متفاوتی تعیین می‌شود. اولین موضوع جنس قطعه و نوع پوشش محافظ محصول است. همانطور که گفته شد این قطعات در نمونه های گالوانیزه گرم و رنگی و همچنین مدل های استنلس استیل طبقه بندی می‌شوند. هر کدام از اینها قیمت خرید متفاوتی دارند.

المان بعدی سایزبندی قطعات است. با افزایش سایز بر میزان هزینه خرید افزوده می‌شود. اما شرکت های تولید کننده داخلی سعی می‌کنند قیمت های مقرون به صرفه ای را برای جلب رضایت مشتریان در نظر بگیرند.

در کنار اینها هزینه پروژه پس از پایان نصب مشخص خواهد شد. چرا که روند نصب نیز برنامه ریزی های خاص خود را دارد و مستقیماً روی فاکتور نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

خرید سینی کابل برق با ساختار کاملا گالوانیزه و ضد زنگ

فروش انواع تجهیزات پشتیبانی کابل در گروه صنعتی رفیع

مشتریان گرامی برای خرید سینی کابل فلزی در سایز بندی های مختلف و همچنین با قیمت مناسب با کارشناسان گروه صنعتی رفیع تماس حاصل فرمایند. این مجموعه به عنوان تولید کننده معتبر طیف گسترده ای از قطعات پشتیبانی کابل را به بازار عرضه می‌کند.

کیفیت ساخت بالا، تنوع ابعاد از جمله مزیت هایی است که برای تمام محصولات ما وجود دارد جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین کسب مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات