گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

بهترین قیمت لوله فولادی برق؛ گالوانیزه گرم، سرد و مشکی

بهترین قیمت لوله فولادی برق؛ گالوانیزه گرم، سرد و مشکی

بهترین قیمت لوله فولادی برق؛ گالوانیزه گرم، سرد و مشکی

با استفاده از لوله فولادی برق میتوان یک حفاظت همه جانبه و کامل را از کابل های برق که در مسیرهای مختلف مانند دیواری، سقفی یا حتی به حالت مدفون هستند به عمل آورد. از آن جایی که در بسیاری از محیط های صنعتی لازم است این لوله‌ها به طور گسترده و در شمار بالا استفاده شوند اطلاع از قیمت لوله فولادی و عوامل موثر بر آن می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا مدیران مجموعه یک محاسبه دقیق نسبت به بودجه و سرمایه اولیه داشته باشند.

طبیعتا هرچقدر وسعت پروژه افزایش پیدا میکند به همان نسبت به تعداد بندیل‌ها یا بسته های لوله ای مختلفی احتیاج داریم. در ادامه مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت لوله فولادی در مدلهای مختلف و دیگر ویژگی های ساختاری آن اطلاعات کاربردی را ذکر کنیم تا با یک هزینه مقرون به صرفه نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت لوله فولادی استنلس استیل

یک لوله فولادی استنلس استیل از دیگر مدل های این لوله استقامت، پایداری، طول عمر و مقاومت بیشتری دارد. به همین دلیل قیمت لوله فولادی استنلس استیل در بالاترین مقدار میباشد. این لوله‌ها ساخته شده از فلزات آهن، نیکل، کروم همچنین درصد قابل توجهی کربن هستند. مقاومت آنها به حدی است که حتی اگر به حالت مغروق در آب هم باشند باز هم دچار زنگ زدگی نمی شوند.

البته اینکه شما بخواهید به خرید لوله فولادی برق استنلس استیل بپردازید بستگی به شرایط کاری شما دارد. حال آنکه برخی از شرکت های تولید کننده این لوله‌ها را طراحی و تولید نمی کنند. چرا که آمار فروش چندان بالایی به آن صورت ندارند. مگر در مراکز خاص و برخی شبکه های لوله کشی که افراد بخواهند به انتخاب این لوله‌ها بپردازند.

مقاله پیشنهادی:   شرح کاملی از مشخصات سینی کابل

سایزبندی های کامل نیز برای آن وجود دارد و از نظر ابعاد ساختاری با دیگر مدل های لوله مانند گالوانیزه گرم، سرد و همچنین مشکی یکسان است. همین عوامل نیز روی قیمت آنها اثر می‌گذارد. از طرفی اتصالات آن کامل است و میتوانید پیچیده ترین شبکه های لوله کشی را با این لوله‌ها ایجاد کنید.

قیمت لوله فولادی استنلس استیل

قیمت لوله فولادی گالوانیزه گرم

در حال حاضر لوله فولادی گالوانیزه گرم به عنوان مقاوم ترین و با کیفیت ترین لوله‌ها در شبکه های لوله کشی برق استفاده می‌شوند. روند تولید این لوله‌ها از ورق های فولادی با ضخامت معین است که به صورت درز جوش تشکیل یک لوله فولادی را میدهند. این لوله‌ها مختص کابل های برق هستند. بنابراین نمی توان از آنها برای مسیرهای لوله کشی آب و دیگر سیالات استفاده کرد. چرا که ساختار داخلی آن مناسب فشارهای بالای سیالات نیست. اگرچه در پروژه های سبک امکان استفاده دارد اما بهتر است حتما از لوله های مخصوص سیالات استفاده شود.

قیمت لوله فولادی گالوانیزه گرم در مقایسه با دیگر لوله های موجود مانند گالوانیزه سرد و همچنین لوله مشکی بالاتر است. مراحل ساخت این لوله‌ها بعد از درزجوش کردن، قراردادن لوله‌ها در محفظه زینک مذاب است که در دمای بالا کاملا بخش های مختلف لوله را دربر میگیرند. بنابراین دیگر شاهد زنگ زدگی، خوردگی لوله‌ها نخواهید بود. یک ضخامت کمتر از ۱۰۰ میکرون از لایه ی زینک مذاب بر روی لوله‌ها قرار میگیرد که برخلاف پوشش های رنگی به هیچ عنوان قابل جدا شدن نیستند.

قیمت لوله فولادی گالوانیزه سرد

یک لوله فولادی گالوانیزه سرد اگرچه از همان ورق های آلیاژی فولاد ساخته شده است اما مکانیزم مقاوم سازی آن تفاوت دارد. از روش گالوانیزاسیون سرد برای ضد زنگ کردن این لوله‌ها استفاده می‌شود. البته روش های گوناگونی برای گالوانیزه سرد وجود دارد. اما رایج ترین آن استفاده از پوشش های حاوی مواد زینک است که میتوانند با ابزارهایی همچون اسپری‌ها اعمال شوند.

مقاله پیشنهادی:   افزایش امنیت سینی در سازه با پایه نگهدارنده سینی کابل

لوله گالوانیزه سرد در محیط هایی استفاده می‌شود که رطوبت زیادی وجود ندارد. شما نمیتوانید این لوله‌ها را به صورت مدفون در داخل سازه استفاده کنید. چراکه ممکن است شدت رطوبت فضای پیرامون باعث تخریب ساختاری این لوله‌ها شود. شما میتوانید در پروژه های روکار به منظور کاهش هزینه های پروژه خود همراه با اتصالات از این لوله‌ها استفاده کنید. بنابراین قیمت لوله فولادی گالوانیزه سرد با توجه به ویژگی های فنی آن به نسبت پایینتر است.

قیمت لوله فولادی گالوانیزه سرد

قیمت لوله فولادی مشکی

یک لوله فولادی مشکی دارای پوشش های رنگی است که در برخی از نمونه‌ها همراه با حرارت و در محفظه های مخصوص این رنگ‌ها را روی لوله‌ها اعمال میکنند. معمولا این رنگ‌ها جزو مشتقات اپوکسی‌ها هستند که شدت چسبندگی بالایی دارند و میتوانند باعث ضد زنگ شدن لوله های فولادی در نمونه های مختلف شوند.

یک لوله فولادی مشکی به شکل کاملا استاندارد طراحی و ساخته شده است. شما میتوانید تمام المان هایی که مرتبط با مقاومت مکانیکی یک لوله است را در این محصولات ببینید. همچنین نسبت به اعمال فشار، کشش و ضربه نیز مقاوم هستند. اما در ارتباط با واکنش های شیمیایی دارای محدودیت هستند که باید در محیطهای با درجه رطوبت پایین تر استفاده شوند.

انتخاب بهترین مرکز فروش انواع لوله ورق

برای انتخاب یک مرکز فروش لوله فولادی برق چندین موضوع مهم اهمیت دارد. اول اینکه مجموعه مورد نظر در قالب نمایندگی برای یک شرکت دیگر نباشد. در این صورت هزینه های خرید شما افزایش می‌یابد و باید برای تکمیل یک پروژه لوله کشی بودجه زیادی را در نظر بگیرید. در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم یک تولید کننده را انتخاب کنید. همانطور که از نام آن مشخص است این مراکز سعی میکنند از تولید به مصرف تمامی لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با آن مانند اتصالات را در اختیار مشتریان قرار دهند. قیمت لوله فولادی برق در این شرایط در شمار بالا به شدت کاهش پیدا میکند.

مقاله پیشنهادی:   مقرون به صرفه ترین لوله برق نسوز؛ با کیفیت بالا

قیمت لوله فولادی مشکی

گروه صنعتی رفیع عرضه کننده کاملترین سایزبندی لوله برق همراه با اتصالات

مشتریان گرامی میتوانند برای تکمیل پروژه های لوله کشی وسیع و گسترده خود در مجموعه های صنعتی، ساختمان های تجاری و دیگر سازه‌ها طیف گسترده ای از انواع لوله فولادی برق را از گروه صنعتی رفیع خریداری کنند. این لوله‌ها با یک بسته بندی مناسب در قالب بندیل‌ها همراه با انواع اتصالات سازه ای و همچنین اتصالات بین لوله ای با قیمت مقرون به صرفه به فروش میرسند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره های جامع هستند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات