گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

نردبان کابل عرض ۴۰ سانت گالوانیزه و نکات مهم برای خرید آن

نردبان کابل عرض ۴۰ سانت گالوانیزه و نکات مهم برای خرید آن

نردبان کابل عرض ۴۰ سانت گالوانیزه و نکات مهم برای خرید آن

نردبان کابل یکی از تجهیزات مهم در سیستم برق رسانی است که امکان انتقال کابل های مختلف برق را به صورت ایمن و منظم فراهم می کند. این نردبان ها با عرض های مختلفی در بازار موجود هستند که یکی از این عرض ها، عرض ۴۰ سانت است. نردبان کابل عرض ۴۰ سانت، یکی از پرفروش‌ترین نردبان کابل های موجود در بازار بوده که می تواند برای اجرا در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. عرض این نوع نردبان کابل ثابت است، اما می توان آن را با طول های مختلف سفارش داد. با توجه به نقش اساسی و مهم این قطعه در سیستم برق رسانی و انتقال کابل، خرید آن با بهترین کیفیت در اولویت است.

نردبان کابل عرض ۴۰ سانت چیست؟

نردبان کابل با هر عرضی می تواند برای انتقال کابل و سیم های برق مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه شرایط سیستم برق رسانی در هر یک از محیط ها با هم متفاوت است، بسیار مهم است که نردبان کابل با عرض مناسب سفارش داده شود. نردبان کابل عرض ۴۰ سانت یکی از انواع نردبان کابل های موجود در بازار است که می تواند امکان قرار دادن کابل ها و سیم های مختلف را با تعداد بالا برای شما فراهم کند.

این نردبان برق می تواند از جنس ورق گالوانیزه گرم یا سرد تولید شود. همچنین امکان استفاده از نردبان کابل آلومینیومی با عرض ۴۰ سانتی برای سیستم برق رسانی وجود دارد. عملکرد مناسب در هنگام قرار دادن تعداد کابل های متنوع روی نردبان باعث شده تا این نردبان ها بتوانند مزایای زیادی را از آن خود کنند.

مقاله پیشنهادی:   انواع تجهیزات سینی کابل و کاربرد هر کدام

ویژگی‌ها و نوع ساختار نردبان کابل

ویژگی های نردبان کابل عرض ۴۰ سانتی متری

به طور کلی، برای افزایش مقاومت و ایمنی نردبان کابل عرض ۴۰ سانت بهتر است که آن ها با پوشش گالوانیزه سرد یا گرم ساخته شوند. در این صورت احتمال زنگ زدگی و خوردگی آن ها به حداقل می رسد. علاوه بر جنس این محصولات، باید به طول و تعداد پایه های نردبان نیز توجه داشت.

نردبان های کابل ۴۰ سانتی با طول ۲ و ۳ متری تولید می شود. فاصله میان پایه های موجود در نردبان می تواند ۶ سانت، ۸ سانت، ۱۲ سانت، ۱۴ سانت، ۱۵ سانت و ۴۰ سانت باشد. در صورت نیاز مشتری، امکان سفارشی سازی تعداد نردبان های کابل نیز وجود دارد. ضخامت نردبان کابل بسته به نوع فلز استفاده شده می تواند از ۰.۸ میلی متر تا ۲.۵ میلی متر متغیر باشد. با توجه به اینکه افزایش ضخامت، می تواند باعث افزایش وزن نردبان شود؛ باید ضخامت مناسب برای این نردبان ها در نظر گرفته شود.

نکات مهم برای خرید نردبان کابل با عرض ۴۰ سانت

در صورت نیاز به خرید نردبان کابل عرض ۴۰ سانت ، باید حتما به یک سری نکات توجه داشته باشید. به طور کلی، این نردبان ها زمانی عملکرد خوبی از خود نشان می دهند که جنس مرغوبی داشته باشند و باید حتما آن ها را با پوشش گالوانیزه گرم و سرد سفارش دهید. علاوه بر جنس، در نظر گرفتن نکات زیر برای خرید این محصولات حائز اهمیت است.

فاصله بین پله های نردبان

یکی از مهمترین نکاتی که باید برای خرید نردبان کابل با عرض ۴۰ سانت به آن توجه داشته باشید، فاصله بین پله های نردبان است. هر یک از نردبان ها با پله های متفاوت تولید و عرضه می شوند که باید با توجه به کاربرد مد نظر و نیاز آن ها را انتخاب کرد. بدیهی است که کاهش فاصله میان پله های نردبان، باعث افزایش میزان مصرف فلز شده و قیمت نردبان کابل را افزایش می دهد. از این رو باید تعداد پله های نردبان به صورت بهینه انتخاب شوند.

مقاله پیشنهادی:   سینی کابل چیست؟ | مزایا و روش نصب

ارتفاع یا طول نردبان

نردبان کابل عرض ۴۰ سانتی متر با طول ۲ و ۳ متری به بازار عرضه می شود. برای جلوگیری از پرتی این نردبان ها باید حتما طول مناسبی را برای آن ها انتخاب کرد.

نردبان کابل

ضخامت ورق نردبان

یکی از مهمترین عوامل موثر در وزن نردبان کابل با عرض ۴۰ سانت، ضخامت ورق نردبان است. ورق های استفاده شده برای ساخت این نردبان ها دارای ضخامت ۰.۸ میلی متر تا ۲.۵ میلی متر هستند. اگرچه با افزایش ضخامت، استحکام نردبان ها نیز افزایش پیدا می کند؛ ولی باید توجه داشت که وزن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو باید برای کاهش وزن اضافه شده به ساختمان، ضخامت ورق نردبان را در حد اعتدال و مناسب در نظر گرفت.

جنس ورق نردبان

جنس ورق نردبان تاثیر مستقیمی روی استحکام آن دارد. در صورتی که نیاز به اجرای نردبان عرض ۴۰ سانت در محیط های بسیار مرطوب دارید، باید حتما از نردبان کابل گالوانیزه استفاده کنید. در غیر این صورت نردبان کابل آلومینیومی و فولادی نیز گزینه های خوبی هستند.

جهت اتصالات نردبان کابل گالوانیزه به همدیگر و نردبان کشی کابل برق نیاز به اتصالات مختلفی می باشد که در زیر به برخی از اونها اشاره می شود. همچنین جهت نصب نردبان کابل گالوانیزه از ساپورت های دیواری و آویز سقفی استفاده می شود که به وسیله آنها می توان نردبان کابل را به سقف یا دیوار نصب نمود.

اتصالات مخصوص نردبان کابل ۴۰ سانتی

برای متصل کردن نردبان کابل ۴۰ سانتی به دیوار یا سقف، می توان از ساپورت استفاده کرد. علاوه بر این، برای بهبود عملکرد این نردبان ها و سیستم برق رسانی با کمک آن ها، استفاده از اتصالات نردبان کابل بسیار مهم است. از جمله اتصالاتی که می توانند برای این نوع نردبان استفاده شوند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زانوی داخلی نردبان
  • رابط نردبان
  • تبدیل نردبان کابل
  • تبدیل نردبان به نردبان
  • پیچ و مهره کله قارچی
  • زانوی خارجی نردبان
  • سه راهی نردبان کابل
  • چهارراهی نردبان
مقاله پیشنهادی:   نردبان کابل چیست؟ نحوه استفاده و تفاوت آن با سینی کابل

خرید نردبان کابل عرض ۴۰ سانت از گروه صنعتی رفیع

با توجه به اهمیت استفاده از نردبان کابل گالوانیزه در صنایع مختلف، بسیار مهم است که این نردبان ها ز سوی مجموعه های معتبر خریداری شوند. چرا که ماندگاری، استحکام و دوام این قطعات فولادی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. گروه صنعتی رفیع تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات برقی است که توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. در صورت نیاز به خرید نردبان کابل عرض ۴۰ سانت، می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید و بهترین نردبان های کابل را درب منزل یا شرکت دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین محصولات


آخرین مقالات