گروه صنعتی رفیع | تولید و عرضه کننده تجهیزات پشتیبانی کابل برق

قیمت لوله فلکسیبل چقدر است؟ + عوامل موثر روی قیمت لوله فلکسی

قیمت لوله فلکسیبل چقدر است؟ + عوامل موثر روی قیمت لوله فلکسی

قیمت لوله فلکسیبل چقدر است؟ + عوامل موثر روی قیمت لوله فلکسی

لوله خرطومی فلکسیبل یکی از پرفروش‌ترین لوله‌های موجود در بازار با عملکرد مناسب است که می‌تواند برای انتقال سیم و کابل‌های برق مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که از نام این لوله مشخص است، بسیار انعطاف پذیر بوده و همین موضوع کابل کشی و سیم کشی در دیوار، سقف و محیط‌های مختلف را بهبود می‌بخشد. به ویژه در محیط‌های حساس استفاده از این لوله‌های خرطومی توصیه می‌شود تا بتوان با ایمنی بالا سیم کشی را انجام داد. قیمت لوله فلکسیبل یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های افرادی است که قصد خرید این لوله‌ها را جهت نصب در ساختمان‌ها و محیط‌های مختلف دارند. در این مقاله قصد بررسی قیمت لوله فلکسی و عوامل موثر روی آن را دارد.

قیمت لوله فلکسیبل و نحوه تعیین آن

لوله فلکسیبل که با نام لوله خرطومی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع لوله‌های برق است که با انعطاف پذیری بالا امکان عبور کابل و سیم‌های برق را به افراد می‌دهد. لوله‌های فلکسیبل جزء لوله‌های مقاوم در برابر رطوبت و با وزن سبک هستند که ایمنی سیستم‌های برق رسانی را چندین برابر می‌کنند. در محیط‌های صنعتی و ساختمان‌های مختلف، نیاز به استفاده از این لوله‌ها با متراژ بالاست. همین موضوع باعث شده تا کارفرمایان پروژه‌های ساختمانی اهمیت زیادی به قیمت لوله فلکسیبل بدهند.

بست آویز سقفی و نقش آن در پشتیبانی لوله برق
مطالعه

قیمت لوله‌های فلکسیبل با توجه به سایز و بر اساس هر متر از آن‌ها محاسبه می‌شود. به گونه‌ای که افراد باید از همان ابتدا میزان طول لوله مورد نیاز خود را مشخص کنند تا قیمت با توجه به طول لوله و ابعاد آن به افراد ارائه گردد. عوامل دیگری نیز به غیر از طول لوله می‌توانند روی قیمت آن موثر باشند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

قیمت لوله فلکسیبل و نحوه تعیین آن

عوامل موثر روی قیمت لوله فلکسی

قیمت لوله فلکسی وابسته به جنس، سایز لوله، روکش و همچنین برند تولید کننده است. با توجه به نیاز پروژه‌های برق رسانی، استفاده از این لوله‌ها به یک الزام تبدیل شده است و برای کاهش هزینه‌های پروژه، به حداقل رساندن هزینه خرید این لوله‌ها اهمیت زیادی دارد. به دلیل اینکه عوامل زیادی روی قیمت این لوله‌ها تاثیرگذار هستند، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای این لوله‌ها در نظر گرفت. برای استعلام قیمت لوله‌های فلکسی و درک عوامل موثر در آن‌ها، همراه ما باشید.

  • سایز لوله فلکسی

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت لوله‌های فلکسیبل خرطومی، سایز است. سایز می‌تواند تاثیر مستقیمی روی میزان متریال استفاده شده برای ساخت لوله‌های فلکسی داشته باشد و هر چقدر قطر و ضخامت لوله‌های فلکسی بیشتر شود، میزان ماده به کار رفته برای ساخت این لوله نیز افزایش پیدا می‌کند. هر یک از برندهای تولید کننده، سایز متفاوتی را برای لوله‌های فلکسی در نظر می‌گیرند. اما در حال حاضر این لوله‌ها از سایز ۶ تا سایز ۱۰۰ در بازار موجود هستند که با افزایش سایز، قیمت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. به طور مثال، قیمت لوله فلکسیبل ۱۶ بیشتر از قیمت لوله فلکسیبل ۱۱ است.

  • جنس لوله فلکسی

یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت لوله‌های فلکسیبل که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی آن داشته باشد، جنس لوله است. لوله‌های فلکسیبل در جنس‌های مختلفی از جمله ورق گالوانیزه، PVC و آلومینیوم ساخته می‌شود. با توجه به اینکه قیمت هر یک از این مواد اولیه متفاوت است، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت لوله‌های فلکسیبل نیز وابسته به جنس این لوله‌ها است.

تولید کننده لوله فلکسیبل برق برای محافظت و ایمنی بیشتر
مطالعه

قیمت لوله فلکسیبل گالوانیزه بیشتر از قیمت لوله فلکسیبل استیل است. خود لوله‌های خرطومی گالوانیزه دارای جزئیات متفاوتی‌اند و اگر آن‌ها با ورق گالوانیزه گرم تولید شوند، قیمت بالاتر و اگر با ورق گالوانیزه سرد تولید شوند، قیمت ارزان‌تری دارند. در حال حاضر ارزان قیمت‌ترین نوع لوله فلکسی موجود در بازار، لوله فلکسیبل پی وی سی است که نسبت به قیمت لوله فلکسیبل فلزی بسیار ارزان‌تر است. با این حال دوام و استحکام لوله‌های فلکسیبل بسیار بیشتر از لوله‌های پلاستیکی می‌باشد.

بهترین قیمت لوله فلکسیبل در گروه صنعتی رفیع

  • روکش موجود در لوله فلکسی

لوله‌های فلکسیبل موجود در بازار به دو دسته لوله‌های فلکسیبل روکش دار و بدون روکش تقسیم بندی می‌شوند. قیمت لوله فلکسیبل بدون روکش نسبت به لوله فلکسیبل روکش دار ارزان‌تر است. دلیل این موضوع هم عدم اضافه کردن روکش به این لوله‌ها و کاهش متریال‌های استفاده شده است. لوله‌های فلکسیبل روکش دار، دارای یک لایه روکش پی وی سی هستند که ماندگاری و دوام بالایی را به این لوله‌ها می‌دهند و در عین حال مقاومت آن‌ها را در برابر رطوبت افزایش خواهند داد.

بنابراین، لوله فلکسیبل روکش دار به دلیل داشتن یک لایه روکش اضافه قیمت بالاتری نسبت به لوله فلکسیبل بدون روکش دارد. البته این اختلاف قیمت به ازای هر متر از این لوله‌ها چندان قابل بحث نیست، ولی زمانی که نیاز به استفاده از لوله‌های فلکسیبل با طول بیشتر باشد، این اختلاف قیمت می‌تواند اهمیت داشته باشد. با این حال در محیط‌های مرطوب و با حساسیت بالا، استفاده از لوله‌های فلکسیبل روکش دار بیشتر توصیه می‌شود.

  • برند تولید کننده لوله فلکسی

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت لوله فلکسیبل برند تولید کننده است. در حال حاضر برندهای مختلفی در کشور ایران اقدام به تولید لوله‌های فلکسی می‌کنند که محصولات آن‌ها از نظر جنس و کیفیت با هم متفاوت هستند. از طرفی خود تولید کنندگان این لوله‌ها، محصولات خود را با قیمت مشخص به بازار عرضه می‌کنند. هر چقدر برند معتبرتر و معروف‌تر باشد، قیمت لوله فلکسیبل نیز می‌تواند بالاتر باشد.

آشنایی با سینی کابل چهار خم ، موارد استفاده و مزایای خرید
مطالعه

بهترین قیمت لوله فلکسیبل در گروه صنعتی رفیع

با توجه به نیاز صنایع مختلف به استفاده از لوله خرطومی، مناسب بودن قیمت این لوله‌ها برای صاحبان صنایع مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت لوله‌های فلکسیبل در هر یک از مراکز فروش این لوله‌ها متفاوت است و می‌توان نتیجه گرفت که انصاف خود فروشندگان نیز روی قیمت این لوله‌ها بی تاثیر نیست. گروه صنعتی رفیع، یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در زمینه فروش انواع لوله فلکسیبل فعالیت می‌کند و برای کاهش هزینه‌های اعمال شده به صاحبان صنایع، محصولات خود را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. می‌توانید برای دریافت قیمت دقیق لوله‌های فلکسیبل گالوانیزه روکش دار و بدون روکش، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۳۳۱۱۴۱۵۷ - 021

آخرین محصولات


آخرین مقالات


۳۳۱۱۴۱۵۷ – 021

استعلام قیمت و سفارش

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید. مشاوران گروه صنعتی رفیع در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.